IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

ТИР-аджиите поискаха, Борисов ги подкрепи: Да видят лидерите на ЕС!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 17
Професията Тираджия ще е една от първите изчезнали професии след развитието на автономните превозни средства.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 26така е!До Бай ИванОтвори който и да е сайт за работа в България и ще видиш
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Не ви ли прозира това предложение?1. Ако работодателите трябва да плащат повече на километър трябва да отрежат от печалбата си или от работника (само преценете кой ще е порязан)2. Ако порежат работника => работника ще напусне и ще иде да плаща данъци в Германия3. Работодателя няма да си намери хора и ще фалира4. Работодателя няма да плаща данъци в Бъгария5. Правителството ще тегли заеми от Германия и Франция за да си върже бюджетаЕто ви 4-тия райх, без вийни, без кръвопролития - икономичес
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
До Бай ИванМеждународен шофьор със заплата под 3 бона няма, толкова са зле.
отговор Сигнализирай
25
Пич
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
До Бай ИванБай Иване, така е ама ми кажи то не е ли така във всички сфери? Нали отвориха границите - "свободно предвижане на хора и капитали". Сега се оплакват, че българите ги конкурират. То и на мен ми е неприятно, че в София се повлякоха всички аграри от цялата страна и работят за без пари, ама това е положението. Франсетата ще трябва да свикват с конкуренцията.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
До само бджТи мозъчна дейност имаш ли? Колко товари могат да се превозят с жп транспорт според теб? И как ще стигат товарите до складове, произведствени бази и т.н., ако не се използа камиони?
отговор Сигнализирай
23
Бай Иван
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 4
Проблемите са решими ,но иска инвестиции от българските чорбаджии в бази за отдих и паркинги ,а те не щат така ! Искат шофьор дето кара за без пари ,спи като куче в жегато на паркинга ,яде до камиона ,се.е из храститe ,а за капак охранява и товара ! И който шофор се чувства благодарен ,ако на няколко месеца шефът се омилостиви да го пусне да види децата и наеб..е жената !
отговор Сигнализирай
22
само бдж
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 11
качвайте ги на товарни вагони. Писнало ни е от тежки камиони , нарушения, наглост и потрошен асфалт от каруци над 10-15 тона
отговор Сигнализирай
21
Пич
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
E, то е ясно какво искат франсетата. Просто нашите калъфи им подбиват цената на труда. Работят за постоянно в западните държави ама по българските цени за командировъчни и живеят като скотове по кабините. То е ясно, че цената на крайния продукт излиза много по-евтино отколкото на един френски камионджия. Онези са се разбунтували защото им падат доходите и си губят работата. Ама нали искаха единна Европа?! Ето им я единната Европа. То не става и "к**а до края и душата в рая".
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Като за толкова загрижени да ликвидират различните стандарти при заплащането защо тогава Кауфланд не плаща на служителите си в българските магазини точно толкова, колкото плаща на служителите си в немските магазини?
отговор Сигнализирай
Новини