IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ е във фалит, нужна е реформа!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

72
Йордан
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Само си помислете ( става въпрос за всички разбирачи от железница и не само ) има ли друга такава държава, като България, да е на нашият хал а железницата им да е като на Франция примерно.В коя железница пътническите превози са на печалба..? Няма такава държава. Англия преди няколко години си направиха железницата частна, и след това го отчетоха като грешка. Железницата е олицетворение на държавата, на нейната икономика, на нейната инфраструктура, на нейното здравеопазване и т.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Няма как да не отбележа, че в БДЖ не само материалната база, но и отношението на персонала към пътниците е ОТВРАТИТЕЛНО. Вместо да са балгодарни за всеки един пътник, който се е излъгал да им стане КЛИЕНТ... Те се отнасят с хората така все едно са някаква рая ! Ужас.
отговор Сигнализирай
70
анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
абе защо едно време нямаше реформи и нещата вървяха и всеки си знаеше работата..а сега съкращават,пенсионират и все се реформират и какво ли още не и пак всичко е все на загуба...тоя батак край няма да има при тая измислена американска и фалшива демокрация..никога няма да има край..да ви п...я на реформите ...чичко взе парата и каза "ще видим"
отговор Сигнализирай
69
На дедо дедовия
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
БДЖ ще се превърне в печеливша фирма много скоро. Това е известно на играчите и сега правят всичко възможно да я фалират умишлено. После ще я разпродадат и ще сучат пак от наш гръб. Скоро БДЖ ще е почти единственият междуградски транспорт. С края на петролната ера железницата ще се възроди. В ЕС вече работят по въпроса а у нас на обратно. Навремето имаше вагони за коли, като искаш собствен транспорт в друг град возиш си колата с влака до там. петрола свършва а арабите се бунтуват и това не края
отговор Сигнализирай
68
бай Шано
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
в Испания привсе че отдавна са преструктурирани продължават да са на загуба --за пример ще ви кажа че в един очастък от 300км има 3-4 гари с персонал всички останали са празни НО НЕ разграбени и пак губят тъй че няма кой да им вярва на БДЖ-то
отговор Сигнализирай
67
Patilan
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Вярно е,че БДЖ е пред фалит!Но,като си помисля БДЖ-то от 1997-1998 все е в "преструктуриране"/разбирай-разделяме структурите и им създаваме новички администрации/Така някъде в делението се загубиха парите,нароиха се разни "парашутисти" със съмнителни компетенции и със стабилни връзки.Крайно време е за една истинска ревизия в БДЖ.
отговор Сигнализирай
66
СТАРИ НОМЕРА, С БДЖ.
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
....КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА ФАЛИРАТ!!!!ОМРЪЗНА МИ ДА ГИ ИЗДЪРЖАМЕ ,ТИЯ ЧИНОВНИЦИ!!!ЧИНОВНИЦИТЕ В БДЖ , СА 3/4 ОТ ПЕРСОНАЛА НА РАБОТЕЩИТЕ В НЕГО!АММАН ОТ ХРАНТУТНИЦИ НА СЛУЖБА!!!
отговор Сигнализирай
65
123
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
С БДЖ се действа същата схема, в която попаднаха повечето държавни предприятия... Докарват се, при това съвсем съзнател до пълеб фалит. След това се дават на концесия или направо някой с повече пари ги купува - за без пари.. и източването продължава..
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
БДЖ е във фалит, защото 4 правителства преди това се погрижиха за него. Гледах репортаж за това как се пускат рейсове минути преди влаковете и така обират пътниците. Отделно се правеше всичко възможно да се разсипе цялото дружество. Естествено осъдени и виновни пак няма да има. А бай ви Костов продължава да се мушка сред коларите на парламента...
отговор Сигнализирай
63
47 до 163
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
А ми аз вече ти отговорих-Всички политици от ресора през последните 21 години и началниците в БДЖ блажат,затова БДЖ е длъжник,а не на печалба (както всички печеливши,по онова нреме,отрасли)!!!! Виж Франция-напр.-какви са им железниците...?! За Япония и Китай да не говорим!
отговор Сигнализирай
Новини