IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Стачката тласка към фалит БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

138
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
140 гледайте себе си че и вие сте умряли от глад, атентати и простотия. Поздрав.
отговор Сигнализирай
137
Turkey
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Да живее световната банка! Любимите на някой еврейското робство. Позрави комшу.
отговор Сигнализирай
136
N.B.
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Често пътувам и ползвам БДЖ единствено заради картите за намаление,които струват 45 лв.за 1 година за да получи човек намалени от 50%.Иначе, ако нямате карта за намаление и не пътувате постоянно няма да спестите,кой знае колко от ползването на влак в сравнение с автобус.Пътуването с БДЖ си има и доста неудобства:1.Купуването на билетче-всеки път да изтърпиш гадните лелки на гишето,които едно "добър ден" не знаят какво е.2.Пътуваш бавно и в пълна мизерия.3.Пристигаш почти винага със закъснение
отговор Сигнализирай
135
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ако е гарга да е рошава,ако се мре да се мре.Никой не е останал дерек на земята.По -добре е ужасен край,отколкото ужас без край.Както и да го въртят и сучат наш'те големци,товарните превози са печелившия сектор в железниците.Да не говорим за специализираните вагони като зърновози,цистерни и др.Че с мизерните си заплати сте обречени на глад,две мнения няма.Стачкувайте,не се оставяйте да ви баламосват.Но вий сте свинали.Цял живот глад и лъжи,за да има за богопомазаните.Само голи призиви за стачка
отговор Сигнализирай
134
123
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
trqbva da se sakrati mnogo ot administrasiata
отговор Сигнализирай
133
язе
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
щом работниците от бдж казват че не трябва да има съкращения, предлагам да сменят ученото ръководството на бдж със бай работник, който спаси бдж по друг начин, но както винаги има и едно но - ако не се справи дупе да му е яко.
отговор Сигнализирай
132
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
С мързел и простотия към........... прогреса - това трябва да е лозунга на протестиращите от БДЖ.
отговор Сигнализирай
131
До 131
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Знаеш ли какъв ти е проблема иванчо, че си едно малко комплексирано човече, което заслепено от завистта не иска да приеме очевадната истина! А истината е че вместо държавата да печели от БДЖ /под формата на концесия, данъци, такси и т.н./ и да имаме една модерна железница, ти казваш НЕ, защото неискаш някой да печели пари от правенето на бизнес, предпочиташ да се возиш /вярно безплатно, но безкрайно неморално/ в подвижни ***, предпочитам държавата да харчи милиони за БДЖ, а не обратното.
отговор Сигнализирай
130
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Върнете се малко назад , 98-99г., когато се фалираха толкова заводи и предприятия , разпродадоха се чрез РМД-та и тем подобни,След това разни фирми се приватизираха от чужди измислени фирми исдружения и ВСИЧКИТЕ сега работят на печалба!А печалбата изчезва , незнайно къде!Всичко си е една ДАЛАВЕРКА!С БДЖ ще стане същото , ще съкратят персонал , ще я фалират , ще я приватизират и накрая пак ще бъде на печалба!Само обикновенните работници "ще духат супата"!Професия "безработен"!Честито!
отговор Сигнализирай
129
kire liberalo
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
до 131Трейс Груп няма нищо общо с Васил Божков
отговор Сигнализирай
Новини