IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

С 3 млн. евро рекламираме лютеница и конфитюр от рози в ЕС

Програмата "Освободете вкуса" ще популяризира и шипковия мармалад

Снимка: архив, Булфото

Снимка: архив, Булфото

Българска лютеница и конфитюрът от рози ще се рекламират в чужбина по програма, одобрена от ЕК. Промоционалната програма „Освободете вкуса” ще популяризира още шипковия мармалад, компота от праскови и печената белена капия.

Договорът по третата национална промоционална програма бе подписан днес между Държавен фонд „Земеделие” и Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци в България.

„Освободете вкуса” е насочена към вътрешните пазари на Германия, Полша и Румъния и е на стойност близо 3 млн. евро за тригодишния период на изпълнение.

Традиционните български продукти ще бъдат рекламирани с телевизионни клипове, статии в печатни издания и презентации в специализирани панаири и изложби.

Програмата стимулира увеличаване на потреблението и активното запознаване на целевите групи потребители с разнообразието на преработените плодове и зеленчуци.

Половината от бюджета на проекта се финансира от ЕС, 30% са съфинансиране от ДФ „Земеделие”, а бенефициентът осигурява 20% от средствата.

Програмите за промоция на земеделски или хранителни продукти могат да се разработват от сдружения на производители или производители и търговци.

Те кандидатстват в Министерството на земеделието и храните (МЗХ), а документите се подават всяка година в срок до 30 ноември (първо представяне) и до 15 април (второ представяне).

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата