IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сегашният обем на БДЖ не бил необходим на държавата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
анонимен
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Да на 1км. -2,5 работника ,и 5-6 от администрацията.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Австрия има огромен конгломерат обединение от 7 държавни жп компании. В целия конгломерат работят 45 хиляди души.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
ew, и като уволнят 5-6 хил. души кой ще им плаща помощите за безработни? А и когато уволняваш наред какво става, дали предприятието ще стане печелившо. В света има само една гражданска железница, която е печеливша и това е японската, благодарения на огромният пътникопоток.
отговор Сигнализирай
37
ew
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
В Австрия 2500 човека заети в ЖП, в България 12 500? Стига вече управление по комунистически, не може работа която може да бъде свършена от 2-*** да я вършат 4 човека. Всъщност може ама всички останали трябва на тия да им плащат сега 800 млн. дългове. Най-добре ги приватизирайте да видите как ще бъдат уволнени 5-6 000 ненужни служители пък да ходят да се оплакват на арменския поп.
отговор Сигнализирай
36
до 34
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Возил съм се на ТЖВ във Франция и да наистина условията са перфектни, но знаеш ли колко им е субсидията, а колко са таксите които плащат за железопътната инфраструктура. А с каква скорост се движат, мислиш ли че това се постига без инвестиции в инфраструктурата. Проблема тук не е БДЖ, а пътят по който се движат и скоростта, за това и превозите намаляват, времето струва все повече пари. До колкото си спомням средната скорост на един товарен влак тук не може да надхвърли 30 км/час.
отговор Сигнализирай
35
БАТКО ВИ
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Че то за управляващита на България изобщо не им трябва БДЖ. Така де, нали имат автомобили на държавна издръжка а ги чакат и имоти зад граница. Къде живее бившия президент Петьо?
отговор Сигнализирай
34
Огнян
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Нашите железници с този начина на мислене ще си останат на нивото на барон Хиршовата.Ако някой от тези които лае протов Московски се е возил на ТЖВ във Франция или Белгия ще разбере за какво става въпрос. Но за жалост всеки гледа в паницата на другите и поназнайва от всичко- футбол, железници, космонавтика и атомна енергия. И в този сайт чета главно политиканстващи дами и господа. Нито дискусия нито анализ. Жалко за загубеното време.
отговор Сигнализирай
33
do 32
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
без железница не може и такава ще има, ама да дрънка цял влак от варна до софия с 20-30 човека, това нормално ли ти се струва
отговор Сигнализирай
32
horus
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
На България, железница не и била необходима ?! Но са адски необходими военните *** "пазещи" държавата в Ирак и Афганистан, дърпащи по 300 евро / ден. Народ дето не храни своя храни чужда армия, а народ дето не храни своя железница какво храни- един голям Х...Като я вземат БДЖ турските превозвачи, хайде да видим военните *** как ще воюват срещу турската армия като чакат на турски превозвачи да ги закарат до фронта :))))
отговор Сигнализирай
31
до 19
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
прав си, на пътниците им трябват много повече влакове, а ако може и да са без пари.
отговор Сигнализирай
Новини