IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сегашният обем на БДЖ не бил необходим на държавата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
След БДЖ Московски ще ликвидира и пощите.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
На държавата не е необходимо, но на пътниците им трябва БДЖ и то с много повече влакове.Примерът е с метрото в София, което се разширява.
отговор Сигнализирай
18
2 човека и половина
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ние сме на всеки километър хахахахааа
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Реформите на ГЕРБ са да приватизират печалбата на товарни превози и да подарят загубите на пътнически превози на държавния бюджет.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Ше видите как след време ще си останем и без железниците. Щот до сега нема нещо дето да не е било приватизирано, и в последствие засрано от алчни частници. Същото ще е и БДЖ-то, после и с ВиК, после и с Пощата. А накрая и с нас самите...
отговор Сигнализирай
15
On point
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
Да му мислят друзята как ще си пазят колонията , смърт на руските тикви
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Бойко&Дянкови Железници
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Дали ще са 2.5 човека с две и половина заплати или като сега 5 половин човека с 5 половин заплати, къде е разликата? Щото в някои случаи заплатата прави човека.
отговор Сигнализирай
12
Народен Артист
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
То беше ясно тоя театър за какво се гласи
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Защо съм останал с убеждението, че НКЖИ поддържа железопътната инфраструктура, а БДЖ е само наемател. Защо се оправдава едното с другото. Защо си мисля, че ако има ясна визия за бъдещето има една държавна банка, която може да го финансира като кредит и да се помогне за модернизацията и реформата след нея. А и защо ли съм останал с впечатлението, че обема и натоварването на дадено предприятие е на ръководството, а не на служителите. За мен всичко е само, за да се продадат товарни превози
отговор Сигнализирай
Новини