IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сегашният обем на БДЖ не бил необходим на държавата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Салахадин
преди 13 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Абе то и сегашния обем от депутати не е необходим на държавата!!!Нещо за това се ослушвате обаче!!
отговор Сигнализирай
9
vlady
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Дезиро са отлични мотриси с модерно и надежно асинхронно задвижване с микропроцесорно управление нуждаещо се само от почистване от прах веднъж годишно и смяна на дефектирали блокове/платки и осигуряващо идеално плавно тръгване и спиране, пневмохидравлично окачване, климатик.
отговор Сигнализирай
8
нервна
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
"Сега един километър железопътна инфраструктура се поддържа от 4,3 души, целта ни е това да се сведе до средноевропейското ниво, което е 2,5 човека.Добре.И след като ще се мерим със средноевропейското ниво,числеността на Родната Милиция също да бъде сведена до средноевропейската.Незабавно!!!!!
отговор Сигнализирай
7
===
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Да, един километър остаряла инфраструктура е нормално да се поддържа от пет души средно. Въпросът е какво ще се случи, ако се поддържа само от двама?! Влаковете на Европа имат много малко общо с нашите влакове, г-н министър, вероятно говорите така, защото изобщо не сте се качвали в средностатистически български влак! Да, добре е да бъдат накарани мнозина нищо-не-вършещи служители в тази компания да се заемат с работа, но трябва да се помисли и за модернизацията на железниците, и то веднага! 0
отговор Сигнализирай
6
vlady
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Мотриси сравними по технологично ниво, надежност и икономичност с Дезиро няма как да са 15 пъти по евтини, разликата може да е максимум 50%. 15 пъти по-евтини мотриси ако има такива ще са някои безнадежно остарели чупещи се руски бангии с висок разход на енергия / гориво, с допотопно окачване на ресори вместо нормално пневмо-хидравлично и съответното тръскане. Електрическите ще имат допотопни нагарящи контактори с постоянно чистене, смазване и регулиране вместо надежно асинхронно задвижване.
отговор Сигнализирай
5
някой
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Колко си прав само.....но няма кой да го разбере
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Половин човеци в бг бол, ама къде ще намерят двамата цели човеци на километър, просто не знам.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
"Сега един километър железопътна инфраструктура се поддържа от 4,3 души, целта ни е това да се сведе до средноевропейското ниво, което е 2,5 човека.Тоя се прави на луд. Не знае ли, че в Европа почти всичко е автоматизирано с компютри и заради това линиите се обслужват от по-малко хора. Тук, с техника от 60-те всичко става на ръка и заради това е необходим по-голям брой служители. Първо да модернизират и тогава да съкращават. Само се манипулира обществото.
отговор Сигнализирай
2
BDZ
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
1
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Сегашната държава не е нужна на народа , ама я.
отговор Сигнализирай
Новини