IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

БДЖ ще продължава да получава държавна субсидия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
БДЖ ДА ИЗВОЗИ ГЕРБАДЖИИТЕ ПОДАЛЕЧ ОТ БГ
отговор Сигнализирай
16
новата сомалия
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
добре дошли, стягайте часовниците и на кръста...
отговор Сигнализирай
15
румен221
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА, ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...(следват Български пощи)Дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" за 1 лев, от ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! Така Честния частник е готов да купи Товарни превози и да пусне по-новите вагони- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА..., други 60 милиона стоят на влог, та от тях ПЕЧЕЛИ БАНКАТА на един друг ЧЕСТЕН ЧАСТНИК!!!ИЗМАМИ БЕЗ КРАЙ...!?!?!- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. Премахват се безплатните пътувания2. Връщат са на Сименс 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ мотриси, а за новите плащаме 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ(Кабинетът на НДСВ купи мотриси "Сименс" на цена над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха около 1600 евро т.е. 15 пъти по-евтини. Освен това са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 хиляди евро на вагон)- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБИ ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, това ще стане след като бъдат продадени на случайния ЧЕСТЕН ЧАСТНИК за 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба, та се чуди човек - ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!! " НАРОДЕ!!!! "
отговор Сигнализирай
14
СвиняКапиталист
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Е държавата, като не дава стотинки за БДЖ, каква е ролята на Д в трибуквието?Или скоро искат да премахнат и Б?Аналогичен случай е ДСК! Какво съкращава Д? В Д няма нищо държавно.След ДСК крадците ще откраднат и БДЖ.Бантускотия, трябва да бъде закрита! :( :( :(
отговор Сигнализирай
13
офф
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
БДЖ стана като Гърция..ще фалира ,няма да фалира,има кредит ,няма кредит,даваме, недаваме..айде разберете се,и не ни пускайте безмислено инфо
отговор Сигнализирай
12
бдж
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Виждам , че много хора не са наясно с БДЖ ! Работя в системата и много добре знам какво ни чака! За тези които искат да се приватизира БДЖ нека да гледат фила ''Катастройка'' и след това да пишат! Виновни са всички правитества за сегашното положение. Сега що ревете за високите сметки които получавате за парно , ток ,вода ,телефон ? Нали ги преватизираха ? БДЖ е все още на НАРОДА и е последното нещо което притежавате !!! Някой пита ли ви дали искате да се приватизира ?
отговор Сигнализирай
11
До 16
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Съгласен ли си да дадеш половината от годишния си доход, за да се развие жп транспорта в България и БДЖ да не фалира?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Просто да вземат модела на Западна(ла) Европа, където имат много развити железници.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
ЖеПейците виждам са се организирали нещо и цъкат минуси на всеки, който дръзне да пише срещу БДЖ.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Има нещо гнило в България. Как навсякъде по света БДЖ, НЕК, БТК и подобни са печеливши, а тук всичко това е пред фалит. Явно отговора е един ЯКО ИЗТОЧВАНЕ.
отговор Сигнализирай
Новини