IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Колите целогодишно със запалени фарове от днес


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

142
Депутат
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Стадо наше, вие не разбирате кое е добро за вас, ако разбирахте нямаше да ни изберете нито нас , нито предните, нито по-предните и т.н.
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Само едно не разбирам , защо трябва да карам със светнати фарове в населено място при добро време?! Ей тази голяма глупост да ми обяснят господата законотворци !
отговор Сигнализирай
140
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
а за каруците пак нищо!!!защо не задължат и каруцарите да са със светлоотразителни жилетки и каски? да поставят фенери с LED светлини? те са икономични и се забелязват! и те да са задължително с гражданска отговорност! колко от катастрофите са с каруци и по вина на каруцарите?стига дискриминация!!!! освен това глобите и наказанията са само за простосмъртните! богаташите закон не ги лови!
отговор Сигнализирай
139
Чиновник
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Добре де, к'ъв е проблема пак?
отговор Сигнализирай
138
George
преди 12 години
Харесвам 46 Не харесвам 3
Уважаеми водачи, светлините на превозното средство не са лампи за сплашване, нито за красота. Помнете, че неправилната им употреба "вади" очите на другите водачи! Късите осветяват пътя пред колата нощем или когато видимостта е намалена. Дългите светлини може да се ползват само когато насрещните водачи са над 150 метра, попътните над 50 и това не ги заслепява. Фаровете за мъгла може да се ползват при мъгла, дъжд, снеговалеж, а допълнителна задна светлина е разрешена едва когато видимостта падне под 50 метра. Габаритните светлини се ползват извън населено място при спряно на платното МПС през нощта или при намалена видимост. Аварийният сигнал може да се включва за предупреждаване за опасности и когато сте спрели след катастрофа. Нито един от изброените видове светлини не служи за "обозначаване" на пътя и не е предвиден за непрекъсната работа. Късите светлини изразходват сумарно около 150-200W, което от своя страна повишава разхода на гориво. В градски условия акумулаторът системно недозарежда, което в крайна сметка означава замяна. При високи летни температури е съществен рискът от прегаряне на кабели, което може да доведе до пожар. Същото е в сила и при ниски температури по отношение на по-старите автомобили, тъй като тяхните осветителни и електрически системи са проектирани с предположението, че ще бъдат използвани основно през нощта. Като резултат от ускореното износване рефлекторите на фаровете много по-бързо пожълтяват и се пукат, а крушките отслабват силата си на светене и в крайна сметка изгарят. Осветителната система става неефективна точно когато ви е необходима - по здрач или през нощта!
отговор Сигнализирай
137
ShaMana
преди 12 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
Фактите и статистиката в МВР говоря за това, че фаровете през зимния период не са помогнали за намаляването на инцидентите.Правете си сметка дали това целогодишно ще е така.
отговор Сигнализирай
136
Чиновник
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
до GeorgeТези данни са фалшиви. Всеки може да си плещи, каквито глупости си поиска.
отговор Сигнализирай
135
Колоездач
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Ще се гониме с куките ми се струва. Да видим как ще ме хванат с колелото в градската джунгла.
отговор Сигнализирай
134
jomoloko
преди 12 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
"Измененията въвеждат и задължението за денонощно шофиране със запалени фарове целогодишно, което се прилага във всички държави от Европейския съюз." Долна лъжа,не във всички страни от европейския съюз карането на фарове целогодишно е задължително!!!
отговор Сигнализирай
133
George
преди 12 години
Харесвам 35 Не харесвам 3
Кой какво печели след 2006 година?Osram - по-добър бизнес при среден живот на крушка едва 500-600 часа.Лукойл - за четири месеца продават 11 милиона литра гориво повече.Бюджета - върху преразходените литри гориво се начисляват около 53% акциз и ДДС.Пътна полиция (КАТ) - наложени глоби и рушвети на място за невключени светлини.Общините - прибират постъпленията от глобите.Търговците - повече оборот от части и допълнителни аксесоари.Правителството - отчита дейност пред Европейския съюз.
отговор Сигнализирай
Новини