Стадо наше, вие не разбирате кое е добро за вас, ако разбирахте нямаше да ни изберете нито нас , нито предните, нито по-предните и т.н.
отговорСигнализирай
141
Анонимен преди 13 години
251
Само едно не разбирам , защо трябва да карам със светнати фарове в населено място при добро време?! Ей тази голяма глупост да ми обяснят господата законотворци !
отговорСигнализирай
140
Анонимен преди 13 години
140
а за каруците пак нищо!!!защо не задължат и каруцарите да са със светлоотразителни жилетки и каски? да поставят фенери с LED светлини? те са икономични и се забелязват! и те да са задължително с гражданска отговорност! колко от катастрофите са с каруци и по вина на каруцарите?стига дискриминация!!!! освен това глобите и наказанията са само за простосмъртните! богаташите закон не ги лови!
отговорСигнализирай
Уважаеми водачи, светлините на превозното средство не са лампи за сплашване, нито за красота. Помнете, че неправилната им употреба "вади" очите на другите водачи! Късите осветяват пътя пред колата нощем или когато видимостта е намалена. Дългите светлини може да се ползват само когато насрещните водачи са над 150 метра, попътните над 50 и това не ги заслепява. Фаровете за мъгла може да се ползват при мъгла, дъжд, снеговалеж, а допълнителна задна светлина е разрешена едва когато видимостта падне под 50 метра. Габаритните светлини се ползват извън населено място при спряно на платното МПС през нощта или при намалена видимост. Аварийният сигнал може да се включва за предупреждаване за опасности и когато сте спрели след катастрофа. Нито един от изброените видове светлини не служи за "обозначаване" на пътя и не е предвиден за непрекъсната работа. Късите светлини изразходват сумарно около 150-200W, което от своя страна повишава разхода на гориво. В градски условия акумулаторът системно недозарежда, което в крайна сметка означава замяна. При високи летни температури е съществен рискът от прегаряне на кабели, което може да доведе до пожар. Същото е в сила и при ниски температури по отношение на по-старите автомобили, тъй като тяхните осветителни и електрически системи са проектирани с предположението, че ще бъдат използвани основно през нощта. Като резултат от ускореното износване рефлекторите на фаровете много по-бързо пожълтяват и се пукат, а крушките отслабват силата си на светене и в крайна сметка изгарят. Осветителната система става неефективна точно когато ви е необходима - по здрач или през нощта!
отговорСигнализирай
137
ShaMana преди 13 години
282
Фактите и статистиката в МВР говоря за това, че фаровете през зимния период не са помогнали за намаляването на инцидентите.Правете си сметка дали това целогодишно ще е така.
отговорСигнализирай
136
Чиновник преди 13 години
64
до GeorgeТези данни са фалшиви. Всеки може да си плещи, каквито глупости си поиска.
отговорСигнализирай
135
Колоездач преди 13 години
171
Ще се гониме с куките ми се струва. Да видим как ще ме хванат с колелото в градската джунгла.
отговорСигнализирай
134
jomoloko преди 13 години
241
"Измененията въвеждат и задължението за денонощно шофиране със запалени фарове целогодишно, което се прилага във всички държави от Европейския съюз." Долна лъжа,не във всички страни от европейския съюз карането на фарове целогодишно е задължително!!!
отговорСигнализирай
133
George преди 13 години
353
Кой какво печели след 2006 година?Osram - по-добър бизнес при среден живот на крушка едва 500-600 часа.Лукойл - за четири месеца продават 11 милиона литра гориво повече.Бюджета - върху преразходените литри гориво се начисляват около 53% акциз и ДДС.Пътна полиция (КАТ) - наложени глоби и рушвети на място за невключени светлини.Общините - прибират постъпленията от глобите.Търговците - повече оборот от части и допълнителни аксесоари.Правителството - отчита дейност пред Европейския съюз.
отговорСигнализирай
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години