IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метрото "бяга" от хората, жалват се от НПО


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

86
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 102Shto govorish gluposti, be? V Mladost imate 5 spirki na Metroto. I bezbroi avtobusi. Ama nali taml ste vse izdumki na viisokata komunisticheska administratsija - TsK, DKP, DKMS, OF, BZNS, universiteti, BAN, a sega - veliki biznesmeni - meko kazano moshenitsi - izdunki na prednjite, bankovi kostiumari - sushto komunoproizvodni i ISKATE KATO PRI SOTSA - VSICHKO DA E ZA VAS. E, kolkoto da ste silni, a ste silni, che parite na NRB, a sega na RB sa u vas, veche ne stavat nomerata!
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Тоя не беше ли дето му събарят сградите по София - сградата на пл.Македония. Не беше ли тоя дето излъга хората на бул.България, че ще им построи апартаменти, а хората от мого години не могат и изглежда никога няма да могат да си получат платените жилища. Престъпник скрий се. Метрото си ни е много хубаво и трябва по-бързо да се развива, а не *** като тебе да манипулират хората и да пречат.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Arh.Dimitrov, zashto pljuete sreshtu naj-dobroto neshto, koeto stana v BG za 25 godini? Zavizjdate na Vrubnitsa i Nadezjda, naj-oshtenite rajoni otkum dostup do pat, zaradi idiotskija nadlez Nadezjda, kojto ortjaza Nadezjda, Vrubnitsa, Svoboda, Tolstoj, Ilientsi, ot SVOBODEN, PESHI DOSTUP. Tam ne mozjesh da se priberesh vkushti na sobstvenite si kraka! Samo s transport! Tezi ne 40,a 70 000 hora sa onepravdani, a vie im zavidjahte na spirkite. Za otnetoto pravo na pat si traete, ne vi e izgodno.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Акакво ще правят тия дето предприемачите са ги излъгали, че пред входа им ще има сперка на метрото.
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
В Дружба освен съществуващата и перспективната застойка има и добри напречни връзки-булеварди, които са до входовете на двете станции- бул.Цв.Лазаров,Списаревски, Искърско шосе. Разбираемо е, че метрото не е трамвай и не може да обхожда всички части на кварталите защото си губи смисъла на. Трябва обаче да се помисли ведната с пускането на метрото да се пуснат необходимите автобусни връзки до крайните части на комплекса, защото той е много удължен в направлението Запад-Изток напречно на метрото
отговор Сигнализирай
81
Някой си
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Някой си ама чете сайтовите на чуждите метра. В доста от тях пише, ме местата на метростанциите са избират, освен в близост до застоени квартали, но особено важно за тях е да са на важни напречни улици и булеварди за удобни и бързи връзки с останалите части на кварталите. Пак там пише, че добре разположена спирка е тази, на която от зоните около спирките са средно между 30-35% от пътниците, защото те са с ограничен капачитет, а останалите 65-70% са от довеждащ транспорт.
отговор Сигнализирай
80
Иво
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Метрото не може да криволичи между сградите и из кварталите, а следва основното си направление защото иначе става много бавно поради многото завои и необоснованата дължина на линиите. Дори трамваят не може да го прави, а минава по главните улици.
отговор Сигнализирай
79
Петър
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Доколкото ми е известно средното разстояние между спирките на метрата в света е между 1,0 и 1,5км, като се изхожда от пешеходна достъпност до станциите от 600-700м. Нашите спирки са предимно на средно разстояние 1,0-1,2км, като има единични случаи на по-големи разстояние(при преминаване през парка) или на по-малки растояния до 850-950. Така, че разстоянието е сравнително добро и този *** Димитров да не ръси глупусти а да си гледа съборените сгради, както тази на пл.Македония.
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
За парите, които се похарчиха за метрото в София, можеше да се изгради гъста метромрежа под цяла София, но някои работят по модела Мафиянски.
отговор Сигнализирай
77
Борис
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Първо в Младост се строят още 3 станции и той от лятото ще има 5, така че ще бъде сравнително добре обслужен. В схемата на метрото в Люлин е предвидено отклонение от МС Люлин към 3-5 микрорайон за по-добро обслужване и на тези квартали. Изобщо в схемата на линиите от Общия устройствен план е предвидено всяка една линия да има отклонения в крайните си участъци за обхващане на повече квартали. Това обаче не може да стане за един ден. Виждане последните 10 години колко много се направи.
отговор Сигнализирай
Новини