IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метрото "бяга" от хората, жалват се от НПО


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

76
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
В Младост и Люлин - на 90000 население се полага една метростанция. Та, бяга ли метрото от хората или не?
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Обиколната линия всъщност е много добра идея и е най-полезната от всички линии. Така се разтоварва градския транспорт от минаване през центъра, а освен връзка между останалите линии на метрото, такава линия прави и връзка между линиите на градския транспорт като цяло и скъсява в пъти времето за пътуване.
отговор Сигнализирай
74
Факт
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
ж.к.Люлин - най-голямия по брой на населението комплекс в София,в който живеят около 250000 човека. Спирки на метрото ТРИ, като две от тях са в края на Люлин, а третата е по средата, като спирката на бул. Сливница обслужва и съседния район - Модерно предградие.ж.к.Младост - втория по брой на населението комплекс в София, в който живеят около 180000 човека. Спирки на метрото - ДВЕ, като едната е в единия край на Младост, а другата е в полето м/у Младост 3 и Младост 1А.Сами си правете изводите.
отговор Сигнализирай
73
DreamTheater
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Има ли на този свят въобще нещо от което да е доволен мързеливият българин?!!!!
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В София общинарите изобщо не мислят къде трябва да минава метрото. Примерно, за една от най-неоходимите линии не се мисли и никой не я предвижда - обиколна линия, която да обикаля в кръг с център центъра на София и да прави връзка между останалите лъчове на метрото. Тази линия би могла да минава през Надежда, Люлин, Овча купел, Борово, Гоце Делчев, Студентски град, Младост, Дружба, Аерогарата, жк Левски, Хаджи Димитър и Орландовци. Такава линия ще свърши много повече работа от всички останали.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
"Метрото не трябва да има спирки, прекалено нагъсто, защото така му се губи едно от основните предимства, че е по-бързо от който и да е друг вид транспорт в града."Абсолютно съгласен.
отговор Сигнализирай
70
логика ли
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Каква логика може изобщо да има във всичко,което се случва и строи в България? Напълно безумни спирки в полето, стигане до тях по неосветени кални пътеки, но пък до мола на Черни връх и до Бизнес парка в Младост със 20 спирки през 100 метра ще има!
отговор Сигнализирай
69
младеж
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До брейКарам си колата ,чиче. За 1 км. не може да загрее, харчи 15 на сто все едно не е 1100 кубика въшка ами камион.
отговор Сигнализирай
68
444
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Има хора, които могат да ходят пеша, но има и хора, които не могат да ходят пеша повече от 10 минути и то не особено бързо. Затова е добре, както казва този архитект, метрото да не бяга от хората, а да отиде при хората, т.е. метростанциите да са насред жилишните квартали, а не между тях, както е сега. Довозващият транспорт би трябвало да има повече смисъл като довозващ между метростанциите и по-малко като довозващ поради това, че метрото не минава там, където хората живеят.
отговор Сигнализирай
67
г
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
В голямата си част маршрута на метрото е непрактичен, но не може да се говори за ходене пеша.Има хора за които ходенето пеша е инквизиция, така че трябва да има автобуси кръжащи в кварталите до метростанциите. Друг е въпроса и с отчуждаване на имотите. Например горублянци за нищо на света няма да ги убидите в ползата на метрото и да ги склоните да си продадат земите на по-ниски цени. Това са меко казано алчни шопи.
отговор Сигнализирай
Новини