IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

С летни гуми през зимата? Може и да мине...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Симеон
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До АнонименКато те чета как разсъждаваш, не мога да не те попитам ти презервативите кога ги сменяш ? И колко време караш с тях преди да ги смениш ?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
На кой му пука изобщо за зимните гуми? Няма никакво значение дали ще го приемат, защото законът е неприложим. КАТ не са орган, който може да се произнася коя гума е лятна и коя зимна. Всички наложени наказания ще падат в съда като круши.
отговор Сигнализирай
27
Симеон
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
До АнонименАми не съм писател, читател съм и също така съм чел резултатите от изследвания на производителите. Зимна гума при температури над 8 градуса има два недостатъка спрямо лятна такава. 1: 4 пъти по-бързо износване и 2: 3 метра спирачен път в повече спрямо лятна гума в същите условия. Но последното е доста условно, защото зависи още от точна температура, настилка, спирачките на автомобила, време за реакция и още куп фактори.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 9
А кога ще премахнат задължителните фарове и през лятото ? Тогава пък се обслужи друго лоби - на търговците на акумулатори и ел . крушки. Това съвпадна с тройното поскъпване на акумулаторите. Нищо случайно няма в БГ-то
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
Може и да мине......, ама дано да не мине, защото и така 1/2 от шофьорите и шофьорките по улиците (обръщам особено внимание на втората категория водачи, за да не каже някой, че съм сексист) са пълни неадекватници, камо ли пак да се разрешат летните гуми през зимата.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Проблемът на зимните гуми са, че не са стабилни на МОКРА настилка. Това е заради профила на ГРАЙФЕРА, който е направен не с цел да отвежда водата, а да има по-добро сцепление. Зимата обикновено по нашите ширини караме на МОКРО, а не на ЗАЛЕДЕНО или ЗАСНЕЖЕНО.Нормално каращ човек минава около 20 000 километра годишно, една гума след 3-4 години и без това не става за нищо, защото каучукът се е втвърдил. Всичко е сметнато още при производството, ГУМИ ДА НЕ СЕ СМЕНЯТ!
отговор Сигнализирай
23
Читател
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Като чета коментарите, ми става мъчно за тази пропаднала моя родина и *** племе, т.н. мои сънародници. Единици са разумните коментари и те с безброй минуси.Дано само да не страдат невинни, както става в повечето случаи.
отговор Сигнализирай
22
чичовото
преди 9 години
Харесвам 28 Не харесвам 6
Този закон е същият като за светнатите фарове през цялата година. Слънцето пече и грее лятото а фаровете морят акумулатора,генератора,крушките и рефлекторите и в крайна сметка вдига разхода и бърка бюджета. Същото е и с зимните гуми и с винетките ..... да се ...... на народа.
отговор Сигнализирай
21
против
преди 9 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Проблема не е в гумите а в акъла на водачите. И в това че не се наказват водачите причинили ПТП.Тези ограничения няма да променят нищо, само плащаме повече.Очаквайте в скоро време да ви забранят да карате стари коли, защото са опасни.
отговор Сигнализирай
20
Чоко
преди 9 години
Харесвам 38 Не харесвам 3
И защо зимните гуми да са задължителни. Та тази година зима имаше ли? Питам за София дали имаше, където по принцип е по-студено. Цяла зима с изключение на десетина дни можеше да се кара спокойно с летни гуми.Да не говорим за районите около морето където сняг пада рядко а също така и в Южна България.Трябва да се запише - с гуми съответстващи на времето а не ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
отговор Сигнализирай
Новини