IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Нашият жп транспорт – най-зле! След нас – хървати, румънци


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
vlady
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До До 11На загуба са пътническите влакове на кратки разстояния. Бързите на разстояния над 150-200km нормално са на печалба.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ние сме най, но тези дето са по-по, са преди нас, но според авторката са след. Дали се разбрахме, а?
отговор Сигнализирай
18
ивчо
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
вагоните са най мслкия проблем, линиите са калпави, постоянно се смъква скоростта с цел безопастност. А софия варна никога не го е праеил експреса за 6 часа.И не са виновни автобусите, всеки си вади хляба, щом са по удобни и бързи .....въпрос на казао по модерно му маркетинг и мениджмънт.
отговор Сигнализирай
17
Цичко
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Всичко е ясно , ама защо не се търсят виновниците ? Герп продължават разграбването и съсипването на железниците
отговор Сигнализирай
16
BG
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Да се отлепи от дъното БДЖ, трябва железничарите дето по цял ден си приказват и пушат по пероните да почнат да си вършат работата !!!Какво се иска от едно пътуване с влак - що - годе удобно разписание, чистички и топли вагони ! Това е ! Къде е проблема ?! Който е пътувал с БДЖ знае как е - незатварящи се врати и прозорци през зимата, отвратителна мърсотия, липса на всякаква информация за влаковете ?! Кой е виновен - железничарите ! Дето после протестират че ги съкращавали !
отговор Сигнализирай
15
Аз
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
За да отлепи от дъното БДЖ ще трябва да вдигне цените, но със сигурност ще последват протести. Колкото и да се субсидира този транспорт с цени от по няколко лева в посока няма как да получаваме качество като в нормалните държваи, където цените им са в пъти по-високи, а пак се субсидират. Докато на БДЖ се гледа като на "социален" транспорт за бедните ще се возим във влакове на по 50 години...
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
"Железопътният транспорт е в пъти по-малко замърсяващ от авиотранспорт освен това е в пъти по-екологичен от авиацията" Ко каза КО?
отговор Сигнализирай
13
до 16
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Американците приватизират техния жп транспорт но се случва нормалното, а именно тръгва към фалит. Затоващатите си купуват обратно железниците и си ги субсидират. Но и те са на загуба
отговор Сигнализирай
12
До 11
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
По принцип пътническия жп транспорт е винаги на загуба. Германците наскоро го изкараха на печалба и то заради товарните превози. Но жп транспорта орта всяка държава ежава си го субсидира. Това е така нареченото социално благо, и не трябва да се изхвърля на ***
отговор Сигнализирай
11
Буфера
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Колкото е по-зле БДЖ, толкова повече частни превозвачи ! Ако бяхме нормална държава , влака щеше да трака в ползу роду ! Но тук системата е: 300 зяпат, 2-*** лапат !
отговор Сигнализирай
Новини