IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Нашият жп транспорт – най-зле! След нас – хървати, румънци


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
до БГ
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Желязна логика- наличието на веце го прави печаливш???
отговор Сигнализирай
9
Мицо
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
"Железопътният транспорт е в пъти по-малко замърсяващ от авиотранспорт освен това е в пъти по-екологичен от авиацията,"ГОЛЕМ КОМЕНТАР БРАТ! хахах
отговор Сигнализирай
8
BG
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Железопътния транспорт бил на загуба по света ?!?! Всеки с малко мислене и който се е возил на влак знае че по принцип, пътуването с влак е в пъти по - удобно от това с кола и автобус. Първо - влака осигурява много повече пространство от колкото колата и автобуса, където пътниците са натъпкани като сардели. Второ - наличие на тоалетна. Трето - избягват се километричните задръствания и чакането с часове в големите градове и т.н Парадоксално обаче в България, БДЖ е на ... загуба !!!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
На електората на Боко Тиквата влакове не им трябват. Те са автоталибани дошли от село и газят хора по пешеходните пътеки. Дупетатите импък дори закон им приеха да не носят отговорност.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Не схванах пак. Румънците и хърватите по-зле ли са от нас или днес.бг са най-зле.
отговор Сигнализирай
5
MMM
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Нашият жп транспорт най-зле! След нас хървати, румънциХайде сега да видим дали авторът като го прочете отново ще си спомни за уроците по логика в училище.Още по-зле може да стане. Да си е мислил за ЕУ и да не знае дали румънците са в него.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Унищожаването на БДЖ е държавна политика. Опитват се по всякакъв начин да отблъснат пътниците за да няма печалба.... да върви на загуба всичко и накрая да излезат мазните муцуни по медиите и да ни обясняват каква добра сделка са сключили и как държавата не може да стопанисва и управлява добре своето.Онзи ден на жена ми се наложи да пътува и какво... от гара Подуяне закъснение 30 мин. защото нямало локомотив и влака не може да тръгне от Централна гара.БГ трябва да е един пазар и нищо повече...
отговор Сигнализирай
3
Георги
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Няма да има фалит. Държавата ще покрие дълговете (с нашите пари), после ще вземат нови заеми за оздравяване и преструктуриране. Ще изхарчат по предназначение 20% колкото да покажат някоя нова отсечка или композиция. Другите 80% ще ги откраднат. След 3-4 г пак. И пак. И пак и пак и пак... Защо да я фалират като могат да ни доят чрез нея?
отговор Сигнализирай
2
Сп??нс
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Радвам се че авторът на статията е такъв оптимист. Но по цял свят единствено товарния транспорт не е на загуба , ако някой живее с мисълта, че превозвач ще започне да движи нови ПЪТНИЧЕСКИ вагони - ами не, няма да стане единствено от БДЖ-то ще спрат и малкото композиции с обяснението, че ЕС не дава да се извършват дейности на загуба, която да се покрива от държавата.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
БДЖ е голяма работа който не е пътувал с него нищо не знае.
отговор Сигнализирай
Новини