IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Печална класация: Първи сме по смърт на пътя в ЕС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
Гост
преди 8 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Няма да е зле някои хора да се запознаят с "Теория на счупените прозорци". За тяхно улеснение -https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%87%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B8Т.е. катастрофите не се различават по нищо от останалите проблеми с неспазването на плавилата/законите и за това имат вина и отговорност т.нар. "контролни органи"!
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Почти всяко едно нарушение, вкл. изпреварване на завой, когато това не е разрешено, е пряко следствие на убедеността на шофьорите, че няма да бъдат санкционирани от КАТ, защото КАТ не работи. Какво задкормилно устройство, какви пет лева?! Хайде отворете си очите и вижте фактите!
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 32 Не харесвам 3
Голма част от катастрофите стават на завой при неправилно изпреварване. Тук КАТ няма роля. Има само задкормилното устройство.
отговор Сигнализирай
57
Безопасна скорост
преди 8 години
Харесвам 36 Не харесвам 1
Има едно правило добре известно п света, но в България масово не се отчита. По света знаят, че когато максимално допустимата скорост е под безопасната скорост за пътя, катастрофите се увеличават и гледат да няма разминаване. В България е обратното - разрешената скорост често е много под безопасната, естествено стават много катастрофи и за да ги намалят, още повече намаляват максимално разрешената скорост и резултата е ясен - още повече катастрофи и цикъла се завърта отново.
отговор Сигнализирай
56
Истината
преди 8 години
Харесвам 37 Не харесвам 0
Истината е, че повечето шофьори сме възпитани и толерантни, но винаги се намират едни, които да се правят на тариката, знаейки, че тарикатщината им ще мине безнаказано. Другия случай е масовото шофиране с превишена скорост, което на практика се прави от всички, пак поради увереността, че КАТ го няма. Не знам къде кара един писал преди мен, но на мен не ми бибиткат, когато спирам преди пешеходна пътека, а аз винаги спирам щом има пешеходци. Пропускат ме и аз пропускам тези без предимство и няма
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 37 Не харесвам 0
За да няма нарушения трябва всеки шофьор в България да е убеден, че направи ли нарушения, КАТ неизбежно ще го санкционира. Това формира спазването на правилата, което някои наричат възпитание, манталитет, култура, ...В България е обратното - всеки шофьор е убеден, че каквото и нарушение да направи, КАТ няма да го санкционира и реално си е така. Санкциите, които КАТ налага са адски малко и обикновено са след ПТП, а не преди това.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
На всеки ъгъл катаджия/камера, може да каже само човек, който меко казано изобщо не разбира за какво става въпрос или е служител на КАТ.
отговор Сигнализирай
53
КАТ да се закрие
преди 8 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
Трето, КАТ прави безумни предложенията за промяна в закона и за организацията на движението и паркирането и въпреки, че други приемат решенията и законите, КАТ са първоизточника на бедите. КАТ трябва да изпълнява закона, а не да го пише. В България е обратното - КАТ пише закона, а после не го изпълнява.
отговор Сигнализирай
52
КАТ да се закрие
преди 8 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
За много загинали и ранени, за многото катастрофи и нарушения, главния виновник е КАТ.КАТ е вреден за безопасността на движението по три различни начина. Първо, не налага наказания на всички нарушители, като наказанията са толкова малко, че може да се кажа, че не налага наказания. Второ, КАТ прави напълно погрешните статистики от ПТП. Да се пише в протокол от ПТП несъобразена скорост, веднага прави статистиката неизползваема. Трето, КАТ прави предложенията за промяна в закона и за организацията
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 36 Не харесвам 1
Правилата се спазват само ако държавата наложи спазването им и това е неоспорим факт. Учудвам се, че има някои които все още не са го разбрали! Как се налага спазването на правилата също се знае и това не е "на всеки ъгъл катаджия", както си мислят хората, които не са в час по въпроса.30
отговор Сигнализирай
Новини