IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Нови мерки: Спират от движение коли без катализатори


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

196
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Истината е, че караме стари неизправни автомобили, защото можем да си позволим само тях да ремонтираме. Иначе нов автомобил в бокса за ремонт започва с хилядарки, колко българи могат да си позволят такива ремонти с нормална работа и стандартна българска заплата.
отговор Сигнализирай
195
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
На пунктовете трябва да се прави и замерване на шум на коли и мотоциклети. Писна ми разни *** да трещят колкото си искат.
отговор Сигнализирай
194
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 17
Истината, Един българин, че че в София има 700 000 коли. Това прави по една кола на двама души. Истината е, че българинът е един мързелив ***, който с кола ходи даже до тоалетната.Истината е, че всеки гледа да има автомобил, без значение дали му трябва наистина, или не. Истината е, че яко се хитрува на дребно и минава техническия преглед срещу подкуп.Моята кола има катализатор. Който няма, да му мисли.
отговор Сигнализирай
193
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Улиците ги мият сравнително редовно.Друг момент е, че пред водоноските шетат паяци, защото Тунчо (който гледа Славиту вечер, всички новини и т.н.) пак си е оставил колата на улицата, въпреки разлепените обявления и информационната кампания.И търчи по ***, виждайки как качват на платформата безценното му голфче.
отговор Сигнализирай
192
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
До Въпросче без отговор 197Много е вероятно някой от тези които лобират за катализаторите е да има склад със залежали катализатори или да е решил да започва да продава катализатори. За да има предлагане трябва да се създаде търсене.
отговор Сигнализирай
191
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До 21 ами да нямаме пари крадецо затова умните лека пошека ще се изнесем от мизерната държава и ще ви оставим на спокойствие споко крадливите ***.Между другото мога си взема нова кола ама в ламарина не инвестирам
отговор Сигнализирай
190
Наблюдател
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Проблемът в големите градове не са старите автомобили.. А отоплението с твърдо гориво. Освен това, улиците в София последно са мити май по времето на Тодор Живков.. Всичкият този прашоляк, който се акумулира в продължение на години, просто си се разнася и си го дишаме.
отговор Сигнализирай
189
Въпросче без отговор
преди 8 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
А колите с газови инсталации? Една изправна и добре настроена кола била тя и без катализатор ако работи на газ има в пъти по-малко вредни емисии от бензин с катализатор камо ли дизел. Защо не се мерят емисиите а се лобира за катализатор?
отговор Сигнализирай
188
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Докато не се спрат кражбите на катализатори, такива изисквания за катализатори, просто нямат смисъл.
отговор Сигнализирай
187
До 192
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Тук не става дума за София, а за всички коли в България. И както се вижда изобщо не си наясно кой замърсява въздуха в София. През най-студените зимни дни, когато замърсяването с ФПЧ е 5-6 пъти над нормите, почти цялото замърсяване е заради отоплението с твърдо гориво. Колите в София замърсяват около 30% от максимално допустимата норма, което означава, че при 5-6 пъти замърсяване над нормите, дела на колите е 5-6%. Набий си го в "нетъпата" глава.
отговор Сигнализирай
Новини