IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще има ли мерки? Смъртността на пътя е глобален проблем!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
От позицията на дълга практика по пътищата у нас, мога да кажа, че КАТ само създават напрежение, с нищо не помагат. Нивото на служителите е все по-ниско, качествените избягаха. Подготовката за водачи трябва да е сериозна, поне 6 месеца, да не се дават и придават книжки. Да се атакува манталитета, мисленето, отговорността, техническите познания, последствията от безотгоеотността. Особено за жените, не и ли се удава, да не получава. Пълно със смотани но руси кокошки, които не могат да паркират.
отговор Сигнализирай
8
До 7
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
В КАТ експерти няма, както сред сегашните служители на КАТ, така и след бившите служители на КАТ. Така и не става ясно защо все дават думата на такива псевдоексперти, вместо на експертите!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Този стратиев не беше ли някакъв шеф в КАТ ? Като такъв не направи нищо .Сега като експерт ли?! На дали.Само прибира хонорари по тв студиата.Стига!!!
отговор Сигнализирай
6
Истината
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
До 5 ?И ти си в плен на голямата заблуда, че шофьорите са виновниците. Поведението на шофьорите е пряка последица от трите причини, които вече изброих и най-вече е последица от липсата на контрол от страна на КАТ. Катастрофите заради самите шофьори са около половин процент от всички катастрофи.
отговор Сигнализирай
5
?
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До "Истината "А шофьорите не са виновни ,нали ?
отговор Сигнализирай
4
Истината
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Три са гланите неща, поради които се случват катастрофи:Около 95% от нарушенията и катастрофите са пряко следствие на факта, че КАТ не работи.Около 3% от катастрофите са заради лощото състояние на пътищата, както и заради пътни знаци и маркировки не отговарящи на пътните условия.Около 1% от катастрофите са заради техническа неизправност.Вместо за тези три главни причини, все се говори за други неща, които на пръв поглед са верни, но реално са следствие на нещо друго.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Напишете нещо и за състоянието на пътищата, неадекватно поставените знаци и "помощта" която оказват служителите на КАТ при проблем на пътя.
отговор Сигнализирай
2
RBK37
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Първото нещо което трябва да се направи е , да се ожесточи наказанието на "продавачите" които продаваТ шоф книжки (Не са винвони "шофьорите" които не знаят ,че трябва да се спре на знак СТОП...),второто нещо е да се ЗАБРАНИ карането на автомобили с довереност (изключение само по роднинска връзка -брат ,дете,съпруга ,сестра,родител .. ) ,трето ,за нарушение -наказание и до месец ако не е заплатено -да се иземват превозното средство до заплащане на глобата ,четвърто - и катаджиите наказание ...
отговор Сигнализирай
1
Клецаки Кисяков
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Още по два фара за през деня да се турят. А ефекта от видеорегистраторите е особено видим,при пиещите бояришник. Всеки шести качил се в мпс умира и имат най-хубавите клипове на смърт в нета.
отговор Сигнализирай
Новини