IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Изпратихме 2017 година с 678 загинали на пътя


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

48
Стоян М.
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До онбашията това , което казваш е напълно вярно. Жертвите са намели повече от два пъти от 1990 г. то днес. защо са ти дали минуси не знам. Явно им разваляш красивите спомени за миналото. :)
отговор Сигнализирай
47
Гост
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Защо няма информация какъв е % на загиналите и ранените от водачи без правоспособност, такива с алкохол и/или наркотици и какъв е % на т.нар. "редовни" водачи?! Не защитавам неправоспособните, нито тези употребили алкохол и/или наркотици, а да се види, че основната маса не е от тях, а от самонадеяност и грубо показване на правилата за движение: изпреварване на забранени участъци, неразрешени леви или обратни завои, отнемане на предимство при ляв завой...
отговор Сигнализирай
46
Гост
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До онбашията: Трудно ти е да мислиш, нали?! С тази разлика, че тогава колите нямаха днешните системи за активна и пасивна безопасност! Ама ти откъде да ги знаеш тези неща, нали?!
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Статистиката е най - неточната наука - Ото фон Бисмарк. Вярвате ли й? Когато всеки ден по 3 4 загиват. Колко са дните в годината?? Така че са над 1000 жертвите, но нали трябва да се правим на кротки и интересни...
отговор Сигнализирай
44
държавна анархия сме
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Както много са писали, т.нар. културно, възпитано шофиране става със силови мерки от страна на държавата. Примерно в Швейцария за +50 км/ч над ограничението, се конфискува колата. Разликата от тук е, че там се мъчат да "хванат" всички нарушители с всички налични техники и хора и да ги глобят, а при нас никой даже не гледа камерите-освен ако няма пострадал, абе нещо като свободна анархия сме..
отговор Сигнализирай
43
Staff
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Карам бая мощна кола - 3 литров мотор 210 коня /не е немска/. На връщане от родното си място днес към София карах с 90 извън града и 110 по магистралата. Разход на газ ми даде малко под 10 литра на 100 км. Спокойно, икономично, комфортно, малко по-безопасно - доволен съм. Надявам се и други хора да харесват подобен стил на шофиране.
отговор Сигнализирай
42
онбашията
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
е че добре е бе, предните години беше 700+, а през "златния" соц дето милицията биеше бяха 1500+ (справка мвр.бг) кво се оплаквате. пак че се фърга за бойко видяло се е.
отговор Сигнализирай
41
До 40 аз-ът
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Май ти е трудно да схванеш, че при катастрофа загиват хора всякакви, най-често такива които нямат вина за катастрофата. Утре може да си ти или аз, въпреки че аз стриктно спазвам правилата.
отговор Сигнализирай
40
Истината
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
(продължение)КАТ искаше само по-високи глоби в закона, които после не прилагаше, но използваше за рекет над шофьорите. Цялата "дейност" против нарушенията по пътищата се сведе до същото - да се запишат в закона огромни наказания, които после не се прилагат, а и е всеизвестно, че никъде по света огромните наказания записани в закона не са спряли нарушителите. Затова сега отчитаме 678 загинали, а не примерно 20 или 30.
отговор Сигнализирай
39
Истината
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Истинате е, че това, което става по пътищата е обяснимо и може да се проследи как се получи във времето. До 1989-та правилата се спазваха. След 1989-та пътищата опустяяха и по тях се вихреха само борците, които сега наричаме мутри. За тях правилата не важаха, а МВР се скри в миша дупка. После постепенно хората също се появиха по пътищата, но копираха от борците нарушаването на правилата. Откъде-накъде този може да не ги спазва, а аз трябва да ги спазвам. КАТ искаше само по-високи глоби в закона
отговор Сигнализирай
Новини