IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влаковете на изчезване, чакат ли ни по-лоши условия?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
е те нали нарочно разсипват БДЖ, за да могат да го подарят на частници безплатно!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
В момента няколко частни жп оператора имат лиценз. Но само за товарни превози. През последната година всички те декларират печалба. Само БДЖ - товарни превози е на загуба. Та ако дадат лиценз за пътнически превози на частници - те и там ще намерят начин да печелят
отговор Сигнализирай
22
bzzzzz
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Това е мафията, 30 години точиш нещо и не ти дреме за никого. Налагаш транспортни фирми, които разбиват пътищата и пак не ти дреме. А иначе чист и екологичен транспорт.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 4
Да ги направят влаковете да се движат със 160 км/ч ( това е нормална скорост за 21 век), да са нови и чисти. Да не може да се качват лица без билет (предимно римляни) и хората ще ги ползват. Както сега се ползва метрото. Ако стигаш с влак от София до Варна за 4 часа и пътуваш като бял човек никой няма се лашка 6-7 часа с рейс.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
Закриване и пускане на частни оператори, никакъв оздравителен план не може да помогне!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
То направо да ни махат от ЕС. Явно са ни приели по документи без да гледат реалността.
отговор Сигнализирай
18
шматка
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Без приватизация няма да стане.Пускайте частните влакове.Всички видове транспорт си стъпиха на краката след като станаха частни.Всяко правителство се изправя пред проблема БДЖ.Стига вече.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Напрово да закриват и самолетите.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Много е прав гостът! Моделът БДЖ е сбъркан. Той не разчита на постъпленията от превозите, а на субсидията от държавата, поради което на ръководството им е все едно за дейността. Поради което БДЖ може да остане без влакове и машинисти, но без администрация и футболисти - НИКОГА!!!Точно и заради това няма да се даде цялата субсидия за 10 години за нови влакове!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До РеалистСпоред мен трябва да се въведе контрол в размера на междуградските автобуси. Използват се малки и неудобни автобуси.
отговор Сигнализирай
Новини