IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влаковете на изчезване, чакат ли ни по-лоши условия?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
До Симеонов 13Решението е то е да се въведе такса замърсяване на въздуха за автобусните превозвачи и тези пари да оитват за поддържане на БДЖ.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Влакове трябва да има. В нормалните страни хората непозват раздрънкани автобуси за да се предвижат.Използват се влакове.
отговор Сигнализирай
12
Симеонов
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
И ЖП транспорта е услуга,струваща пари.Още през социализма ЖП почна да запада,защото там разходите са огромни,а приходите малки,някой трябва да плаща.Англия - държавата с най-развита ЖП структура още преди 30 г. закри огромна част от линиите и гарите.В нашите влакове пътуват основно *** гани(те билети не купуват) и пенсионери с намаление,при това заетоста на местата е минимална.Наскоро видях на гарата в Хисар да тръгва влак с няколко пътници.ЖП по добре да им беше наело едно такси-по-евтино е.
отговор Сигнализирай
11
vlady
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Персоналът на БДЖ беше раздут, нямаше съвременна техника, никой не мислеше за пестене на гориво и енергия, военизацията на стопанска структура като цяло има по-скоро отрицателен ефект - никаква инициатива за подобрения, скатаване, отбиване на номера и т.н. За съжаление след 1989г. вместо кадърни ръководители дойдоха некадърни и крадливи и нещата тръгнаха съвсем зле.
отговор Сигнализирай
10
vlady
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
И тогава не беше особено добре работеща - съсипаха се читавите дизелови локомотиви с хидропредавка серия 04 вместо да се използват ефективно за пътнически влакове и се смениха с отмъщения на Чаушеуску и руски лами, закупиха се други отмъщения на Чаушеску серия 46 вместо далеч по-модерни, икономични и качествени локомотиви от Чехословакия с управляем тиристорен изправител и т.н. Нямаше леки и икономични дизелови мотриси за по-слабо натоварените неелектрифицирани линии.
отговор Сигнализирай
9
Реалист
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Железницата е най-сигурния и екологичен транспорт. Иска се държавна воля, но няма как да се разбие логото на автобусните превозвачи.
отговор Сигнализирай
8
3M-54Э
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
По Татово време БДЖ-то беше една добре работеща структура, може би защото бе военизирана. След идването на т.н. демокрация започна една разсипия меко казано- разпродадоха се вагони, стотици товарни ж.п. вагони отидоха за скрап, стотици километри ж.п. линии бяха нарязани /там където имаше гари с няколко коловоза оставиха само един, другите линии на вторични суровини/ стотици ж.п. гари бяха превърнати в спирки, тоест без персонал а сградите ограбени и разрушени от *** ни събратя ... те това
отговор Сигнализирай
7
vlady
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
За да се оправи БДЖ трябва ръководител от ранга на Влад Цепеш.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Ами Б.Борисов да не харчи милиони тайно за Н Г и Коледа да не отпуска още 50 милиона за европейските търтеи ами да погледне и към БДЖ.Народа много го търпи.трябва да бъдст изметени всички гербаджии.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
Защо трябва да изчезнат влаковете,в останалите държави дали са изчезнали.Трябва да се модернизират и приватизират,защото има ли държавно - има нещо за лапане.
отговор Сигнализирай
Новини