IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Протест в защита на шофьора на автобуса - ковчег


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
до 21
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 4
Ако някой ти излее 20 литра масло след завоя ,майсторе каво ще направиш ,нали ръцете ще са ти на волана --- хора по телевизията ти го казаха ,водачи местни на пътна помощ ,че и при 5км в дъжд е поднесъл и едвам е спрял.
отговор Сигнализирай
22
Душемелачка БГ
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Ако душата определяше вината, то Всевишния:1.Спаси двата ударени автомобила;2.Щеше да сложи колани всекиму-жертвите щяха да са 1-2;3.Водача нямаше да разговаря с някого;4.Настилката нямаше да е правена в асфалтова база, собственост на МАФИЯТА;5.Мантинелата нямаше да е забучена в пръстта, а бетонцентър на МАФИЯТА щеше да я бетонира;6.ДАИ щеше да следи изрядността, а не платежеспособността;7.Трейс груп щеше да е със сринати акции;8.Нямаше да има слаб дъждец;9.Щяхме да видим Бой Бор по ТВ.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 26
Почнаха пак с глупостите. Няма как да не е виновен, волана е в ръцете му. Вече че пътя в лошо състояние това е другата страна но при никакви обстоятелства не е 100% невинен
отговор Сигнализирай
20
до 11
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Въобще не си прав ...има си социализъм като идеология има си и реален социализъм ---ти си фен на репресивния метод на всичките ще ви взема книжките ,това дето го мислиш с ограничения и глоби да учиш хората как да карат и да се мъчиш да ги плашиш доведе до серията гол след гол..това е типичното милиционерско мислене -вадя тоягата и ти променям акъла па квот ще да става..Оправят се пътищата и хората карат с 90 извън града ,така ги оправят ,че да е възможно !
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 6
А за неоправената мантинела къде е наказанието? Това е причината рейса да падне в пропастта - нямало е здрава мантинела!
отговор Сигнализирай
18
втора част
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Отколкото на Райдовски и Московски ,и двамата не могат да се хванат и на една десета от компетентността на стария шофьор ,но по ирония на съдбата и овчето законодателство човека ще опере пешкира в тази трагедия ,не знам и чудо дали може да го спаси.Аз пък мога да призова всички шофьори да слезнат от седалките и Московси С Раидовски И Настимир Ананиев ,бившия шеф на КАТ дето всяка сутрин е в някоя телевизиая Стратиев ли беше --те да карат по техните си правила , аз не искам да съм шофьор.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
Всеки знае как се минават техническите прегледи и закъснението с няколко дни не означава, че рейсът е неизправен. Има едно нещо в правото наречено причинно-следствена връзка, т.е. превишаването на скоростта с 10 км. (което за момента е установено само с една експертиза, изготвена за 1 ден и базираща се само на тахографа) или липсата на технически преглед, не означава, че това е основната причина за следствието - настъпилото ПТП. Затова се води разследване и се разглеждат всички версии.
отговор Сигнализирай
16
пьрва част
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Знаете ли колко съм висял по автогарите на бедна Б-я --мога да ви увуря че близо 100% от автобусите който дъжат междуселски линии се ремонтират лично от собственика и помощтник автобусния шофьор ,което не е непременно лошо..Това ,че нещо са ти направили в сервиз не означава гаранция и качество ,Тук в Б-я е въпрос на лична преценка кое да смениш на колко километра кое първо да оправиш ,че е по-опасно и това е всичко въпрос на опит---аз съм по-съгласен да вярвам на стария професионалист отколкото
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
По магистралите и пътищата на бан кянският селянин,навсякъде ограничението да е 5 км в час!!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 9
Аз не търся вина в държавата, мисля че шофьора е отговорен за безопасността на пътниците си, но наистина виждам проблем с пътните знаци. Не са правилно поставени, навсякъде има ограничения 60; 40 и знаци за остър завой. В 50% са неадекватни, човек спира да им обръща внимание и когато наистина попадне в остър завой или място където трябва да намали се случват сакътлъците. Трябва да ревизират всички пътни знаци по пътищата.
отговор Сигнализирай
Новини