IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Почитаме паметта на загиналите на пътя


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
"Глобите в България се налагат при 1 на над 100 хиляди нарушения и обикновено на най-примерните шофьори, което реално води, че и те започват да правят нарушения"Прав си, че прекалено рядко се налагат наказания. Дали предимно на примерните - нямам наблюдения. Но да: когато всички покрай теб нарушават и не биват санкционирани, то рано или късно и ти започваш да нарушаваш. Това му се вика "интеграция", "сливане с масите" и не става въпрос само за поведение на пътя...
отговор Сигнализирай
16
До 10
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Тези, които наричаш "комплексирани шофьорчета", стриктно спазват правилата и показват добра култура на шофиране в държавите, където правилата се спазват. Сещаш ли се къде бъркаш?
отговор Сигнализирай
15
???
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Стотици загинали по вина на КАТ. Защо ли не разформироваме КАТ като вредна за безопасността на движението структура, за да намалеят в пъти нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите. Друг начин няма.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Няма държава по света и никога не е имало, в която правилата да се спазват и да няма контрол за спазването им. Набийте си го в "умните" глави!
отговор Сигнализирай
13
До 12
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Глобите в България се налагат при 1 на над 100 хиляди нарушения и обикновено на най-примерните шофьори, което реално води, че и те започват да правят нарушения, т.е. имат обратен ефект на превантивния. Глоби, че трябват трябват, но не както е сега, а за всяко нарушение. Когато шофьорите са убедени, че глобата е неизбежна, ако направят нарушения, само тогава шофьорите спират да правят нарушения. Катастрофите и загиналите в повечето случаи са следствие от нарушенията, заради липсата на контрол.
отговор Сигнализирай
12
Обективен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
В България загиналите са преди всички заради нарушения на пътя, а нарушения по цял свят се правят, когато няма контрол, както е в България. Това са около 90% от загиналите. Почти всички други загинали са заради лоши пътища и знаци и маркировки несъответстващи на пътната обстановка.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
"Глоби трябват. Големи глоби, които да спасят живот и да спестят мъките на близките на потенциалните жертви на войната по пътищата."Имаш едни определени прослойки в обществото(твърде бедните и твърде богатите), за които глобите нищо не значат и имат нулев превантивен характер. Така де - ако нямат какво да ти вземат - от какво да те е страх? Или ако ти вземат прекалено малко спрямо това, което имаш - пак, от какво да те е страх? Резултата е видим. А средна класа почти нямаме.
отговор Сигнализирай
10
Истината
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
При този неработещ КАТ и пълната липса на контрол за спазването на закона, загиналите можеше да са 10-20 пъти повече. Добре, че българските шофьори имат относително виока култура на шофиране и затова загиналите са доста малко.* За един по-долуНяма и не е имало държава по света, в която драконовските наказания да са спрляи нарушителите. Всяко искане и въвеждане на по-строги наказания реално увеличава нарушенията. Обяснението е съвсем просто.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
do 9забравяш комплексираните шофьорчета...
отговор Сигнализирай
8
F#?kTheSystem
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Благодарение на АПИ,КАТ и "изрядните" строителни фирми, печелещи обществените поръчки.
отговор Сигнализирай
Новини