IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 50% от сервизите в сивия сектор, колите ни стари. Къде ще ги ремонтираме?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

95
sgt Hale
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Сивите сервизи с в пъти по-качествени и коректни от грандоманите , особено оторизираните. С нетърпение очаквах да ми свърши гаранцията за да се откача от фирмения сервиз на една известна марка...
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Кажете ми защо никои не коментира причините за увеличение на Гражданската отговорност?Менда Стоянова от ГЕРБ каза 15 братовчеди са искали обезщетение за това се вдигаКаруците в лицензиран сервиз ли ги поправят
отговор Сигнализирай
93
Anonimen
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Напротив в някой гараж по ще ти обърнат внимание и ще ти я направят като хората от колко в голямите сервизи а относно специалистите те вече не са в българия
отговор Сигнализирай
92
Анна
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
На улицата, на която живеех преди години, има точно 4 сервиза тип гараж в задния двор, като два са един срещу друг. По цял ден хлопат, форсират двигатели и тормозят живеещите наоколо. Крайно време е това нещо да се забрани и сервизите да бъдат изнасяни към индустриалните зони. И е крайно време да се спират от движение замърсяващире трошляци. Който няма пари, няма да кара кола - не може всичко да ви е евтино.
отговор Сигнализирай
91
Рум Сървис
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
А бе я като си правим колата, ко!? Вече 25 години основно я си я правим и не съм се утепал. Рядко ходим у сервиз, че след тия мърльовци после требва да оправям пак. Ангренаж сменям за 3-4 часа (2 пъти по дълго от сервиза) ама си четем точно за моята каручка и си пазим капаците, винтовете и разглобените части, а мърляка у сервиза ти набие рапидката и агрегата отива на улица "Последен път" аку мъ разбирате! Оторизираните пак са мърляци ама скъпо платени.
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До Анонимен 89Добре, съгласен съм.Колко граждани на БГ биха си позволили нови коли?Тука говорим за стандарт, сега че Бай *** се изхвърля е ясно на всички.
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Кви тампони на 30 хил????!!!!! Веднага им връщай тapaлясника! На 30 хил трее да си сменил само веднъж масло, и абсолютно нищо друго! Да не си глътнал некой байбек с превъртян километраж?
отговор Сигнализирай
88
Сержант
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Те оторизираните сервизи ама едни специалисти имат, ама и с какви оригинални части работят. В WV сервиз за едни тампони ми поискаха 250лв със смяната. Същите ги смених сам за 72лв. 30к колата не е мръднала. С в ,оторизираният' сервиз като попитах за гаранция отговориха, че няма гаранция, но частите били оригинални. *** лобизъм е всичко. А частите всички знаем от къде идват.
отговор Сигнализирай
87
Loopianix
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Оставете сервизите, като вземат да обвържат този измислен паспорт с Гражданската отговорност, е тогава ще ни се приреве на всички, че ще е яко .екс, ама без вазелин. Няма да има ПТП без проверка за редовност на паспорта, че и автотехнически експертизи, с надеждата да открият пропуски и да ни го набият. Така де, пътят към ада е постлан с добри намерения, тя държавата натам ни кара...
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 11
Колата ми излезе от гаранция. До тогава бях задължен да обслужвам само в оторизиран сервиз. Там смяната на масло е над 400 лева. При кварталния майстор - незнам, отдавна не карам стари коли (нов внос), но вероятно е поне два пъти по-евтино. Разбира се че ще продължа да обслужвам колата в оторизирания сериз! Живота и здравето на мен и семейството ми са важни! Най-важни! Не харесвам клошарското мислене!
отговор Сигнализирай
Новини