IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 50% от сервизите в сивия сектор, колите ни стари. Къде ще ги ремонтираме?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

75
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До Анонимен76Какво ти пречи да си купиш хубави части от оригиналния сервиз/вносител/чужбина/Марс и да ти ги монтира малък сервиз?Ако си видиш фактурата, в оторизирания сервиз цената на частите е най-малкото перо.Аз примерно съм имал следната фактура от оторизиран сервиз ( няма да казвам коя марка ) - крушка 5лв, смяна крушка труд 0.5 часа по 70лв/час - 35 лв.На следващият път сам си смених крушката за 20 минути.Сега бих я сменил за 10.
отговор Сигнализирай
74
Лили Барута
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Само кубинците могат да ви ремонтират изгнилите бракми дето сте ги домъкнали от на майната си...Те карат коли на по 40-50 год.и имат опит...
отговор Сигнализирай
73
Смех
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
технически паспорт на хартия..Алоу, вече сме 2020 почти - каква хартия, до тоалетна ли ще ходим?Паспортът трябва да е електронен.Моля, само НАП да не събира личните данни на автомобилите, ОК?
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 11
Големия или оторизираният сервиз предоставя в повечето случаи качествена услуга, свързана с вграждането на рез.част одобрени от производителя, съответната гаранция, а и приемчик, които следва да е обучен в сервизните центрове на производителя. Малкият сервиз е далеч от тези стандарти. Естествено че всичко е въпрос на цена, но аз съм клиент на оторизиран сервиз, и там не съм забелязал липса на клиенти.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
едва ли повече от 1% от катастрофите са заради некачествен ремонт,в повечето случаи колата просто спира защото се е повредила а не причинява катастрофи.Най-много катастрофи стават на прави пътни участъци ,където се развиват големи скорости и участниците винаги са с напълно изправни мощни автомобили,най-вече бмв-та,другата най-честа причина са нервните шофьори и неспазване на правилата,всичкото това в момента е лобиране за собствениците на големи сервизи със скъпо заплащане
отговор Сигнализирай
70
...
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Дунев да не се прави на много умен, защото не е. Едно е да правиш бизнес, друго е да си разбираш от работата и да работиш професионално. Това, че си излял един куп пари в съоръжения и техника не те прави майстор- това са само улеснения за майсторите.-На големите сервизи работата им е по-малко защото цените им са високи. И айде сега да скапем малките, защото масово хората ходят при тях и заобикалят големите. А качеството на услугите им никак не е по-добро, напротив.
отговор Сигнализирай
69
Кратун
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Аман от разни ***, дето използват всеки удобен случай да си плетат кошничката! Ужким по статистика на КАТ 80% от катастрофите били поради "несъобразена скорост"! Откъде накъде ремонтите били виновни? С автомонтьора е като със зъболекаря - като намериш добър, не го сменяш. Като си закарам колата във фирмения сервиз ми сменят само повреденото и никой не си прави труда да погледне дали частите наоколо не са износени и дали повредата не е резултат от друг проблем.
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Никой нищо не казва зе ментетата резервни части на баднословни цени . Кой ги внася ,има ли регистрация ,кой оказва контрол. И самия производител да ти направи ремонт с тези части последсвията ще са фаталени . Няма стара кола има мошеници които ни продават смърт. Но държавата работи единствено за интересите на определени собекти.
отговор Сигнализирай
67
Ражда
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Колко стари? Моята е 15г. и се води нова.Ако си богаташ да, нова кола нов живот.Доходи в порядъка 3000лв. от двете страни е невъзможно да купиш нова кола.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Новите коли ги проектират още в началото да се развалят след гаранцията. Самите производители печелят после от сервиз и поправлки. Преди години да смениш някаква дреболия е струвало 20-30 евро, сега струва 400-500 евро, за нещо повече искат хилярки. Затова по добре на черно да се поправя колата.
отговор Сигнализирай
Новини