IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

ВВС още чака ремонтираните Су-25, кризата бави връщането им


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 9
Тези схеми само показват колко се нуждаем от Ф-16ките: прекъсваме възмможността на блатниците да ни цоцат, е и те да решават кога да го направят и да могат да ни контролират. Така като гледам времето откога се влачи критичната ситуация, наш Грипенчо е бил баш шефче тогава. Може и да е станал пРецедент преди няколко години, но вижте откога положението се влачи като критично: 2010, а за да стигнем дотам още преди това явно е било лошо. Не сме забравили и перипетиите с ремонтирането на МиГ-овете.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
ЗА ПРЪВ ПЪТ ЧУВАМ,ЧЕ КОМПАНИЯТА "СУХОЙ" ИМАТ ЗАВОД В БЕЛАРУС!!! КЪДЕ ТАМ СЕ ПРАВИ РЕМОНТА,В НЯКОЕ ТКЗС ЛИ?
отговор Сигнализирай
45
Калеко Алеко
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 13
До Krom ... Говоря по принцип, нямам намерение да споря с авиационните експерти във форума, ако вехтите ни МИГ-ове излезнат от строя, ще се наложи да вдигаме и СУ-тата, поне докато изринем целият руски авиационен скрап и се превъоръжим с надеждни натовски самолети, какъвто е F-16 Блок 70 ... !!!
отговор Сигнализирай
44
Krom
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
До Калеко Алеко - тези СУ -та нямат работа срещу изтребители. Това са самолети за поддръжка на пехотата и наземните операции. Извън това, за другото си прав.
отговор Сигнализирай
43
Калеко Алеко
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 14
И това ако не е парадокс ? ... Щурмовите ни СУ-та ще ги ремонтира страна от Евразийския союз, където всичко става под егидата на товарищ путин, а после отремонтираните самолети ще ги вдигаме да посрещат рушките изтребители, които традиционно нарушават въздушното ни пространство, а когато един бивш военен министър сключи договор с поляците за ремонт на МИГ-овете ни, другарете и товарищи дори го дадоха на съд, че не е предпочел рушката оферта ... и това се случва в страна членка на ЕС и НАТО .....
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 15
Никой до сега не е видял полза от руските самальоти. Хем яде бой от противника, хем не може да се наплати на руснаците от ремонти и подръжка. Това не са самолети а бирници.
отговор Сигнализирай
41
червен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 17
До Анонимен -за какво са ти 12 000 часа живот на колосална цена /Рафал/Миг- 3/1 /, като в съвременната война един самолет ще излети макс. 3 пъти и ще кацне само 2 пъти поради все по-съвършенните средства за ПВО !
отговор Сигнализирай
40
Krom
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Makedon - ти гледай да не добиеш рога на сръбските си ментори. Оти да не се сдобиеш набързо с теле. На Путин по приляга на Античната Коминтернска Македония да ги прати топките - ще ги боднете до оня *** на коня в Скопие. Така поне ще добие смисъл. За нас не се грижи, ние си купихме други.
отговор Сигнализирай
39
Krom
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анонимен 40 - до постъпване на Ф 16 нещо трябва да носи дежурство. А и тези самолетчета са много стари, но са изпитани и здрави. Ще си изпълнят дълга, но трябва и да се обслужват. Ако не искаме да измират летците ни. За това.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 8
Вижте внимателно тези музейни експонати.........защо плащаме за тях на блатниците????????
отговор Сигнализирай
Новини