IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Задачата на пилота Терзиев може да е била на границите на възможностите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Все преследването на целта изтъкват как причина за дезориентираност на пилота по време на стрелба,като на художествени филми за ВСВ,за ПСВ по документални филми,но общо показват преследване на вражески самолети от изтребители щурмоваци пилотите на които при спуск за нападение лепнати в свредели за избягване на преследващи ги врагове стрелят въртейки се по оста на траекторията литейки и др.сложни въртеливи фигури приложими без хоризонт на равновесие за стрелба с преследване на самолети,а не багаж
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Летиш след предишно нощно дежурство над 550 километра после следиш светещ скъсан парашут което е мишена"и евентуално трябва после да се прибереш още 550км трябва да си свръх човек, гордеем се с такива българи патриоти
отговор Сигнализирай
16
Сатир
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Самолета на дребни парчета, от трупа установили биологичен материал, липсват последните 13 секунди от записа. Що ли ми прилича прикрит приятелски огън?
отговор Сигнализирай
15
До 18
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Аз съм активен пилот и инструктор, не съм професор, магистър съм - толкова се изучих.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До До 15Продължавай "да четеш материали" професорче. Пилота не е пътнически куфар. Полета не е продължил 20 секунди. В самолета има точно толкова защити от грешка колкото са необходими за болшинството пилоти. Това не е като да ти изключат осветлението и да се луташ в стаята.
отговор Сигнализирай
13
До 15
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Като си загубил пространствена ориентировка и не знаеш къде е горе и долу, Наташка може да ти седне в скута и пак няма да ти помогне. Прочети малко материали, моля те.Представи си го, че през нощта в неочаквана ситуация попадаш във морето, под водата и си с главата надолу, ама май нагоре, ама май нещо свети, ама не свети. Наташка в случая казва "переведи в набор", защото "высота опасная" сработва, когато няма голям градиент на снижение. Само че ти не знаеш вече накъде е горето и долуто
отговор Сигнализирай
12
Феникс
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Пилот съм от 1974 г Най добрите ми прятели и инструктори летци загинаха в самолетни катасрофи .Аз се отказах 1978 Страхувах се ,не бях добър летец .
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
В МИГ 29 има автоматично записан женски глас на руски език който съобщава непрекъснато "Висота опасная висота опасная" Пилотите наричат устройството "Наташка". Дори да не е виждал уредите е чувал непрекъснато това съобщение преди да се разбие
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Вижте за известните катастрофи на кроссеър в Цюрих, на Бирген ер в Египет, на Чавдар Джуров, дори на наследника на Кенеди и още стотици...Loss of situational awareness е основна причина за катастрофи. За съжаление човекът не е имал необходимия нальот. С 15 часа на година - нищо не се постига. Тоест постигат се ужасни резултати.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До анонименЗвездите не са му светели отдолу, а не е имало звезди. Защото е бил в облаци. От претоварванията, промяната на пространственото положение и липсата на опит - тялото го е "лъгало" за положението му. Поради липса на нальот е адски вероятно да не може да "изключи" всичко освен приборите и да вярва само на тях. Проблемът е често срещан и анализиран във военната и гражданската авиация.
отговор Сигнализирай
Новини