IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Протестът успя! Замразяват трамвая в Борисовата градина


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
Спиридон
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Правете метро, стига архаични трамваи ... или сменяйте трамвайния парк. Такова тропане рано сутрин може да събуди цяло гробище с мъртъвци, никому не е нужно.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
94 няма как да го закрият той минава през студентски град. и от там десетки хиляади студенит ще нададат вой.освен това до пет-десет години ще пуснат третия лъч на метрото.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Не е важно какво искат гражданите, важно е общинарите - Фандъкова, Диков, Радева да си напълнят крадливите гуши.Абсолютно безсмислен проект който ще дублира вече съществуващ транспорт който напълно поема пътникопотока.Целта е да се откраднат парите на данъкоплатците.Да кога ще търпим крадливата *** в Столична община?
отговор Сигнализирай
34
м/у дригото
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ако за секунда извадим от контекста двете решения - автобус / трамвай, определено трамваите са много по-доброто решение и то извадени от пътния трафик. Много по-ефективен! Мотрисите са вечни, тока е евтино гориво (извинявам се за елементаризирането), средната скорост е много висока.. Много са положителните страни. Лоша е първоначалната инвестиция. А кой колко ще цуне за трамвая в София е друга тема.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
На всички проведени срещи с кмета на Изгрев и Диков категорично заявихме, че не ни е нужен трамвай! Абсолютно безсмислено е трамваят да дублира автобусен транспорт, метро и маршрутки. С тези 24 милиона може да се оправят кварталните пътища които са на дупки и в кръпки. На никого не е нужен скъпо струващ трамвай - една мотриса само струва 1300 000 лв а един съвременен съчленен автобус - 200 х лв.За кого работи общината? За народа или за крадене на парите на данъкоплатците?
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
До АнонименА случайно не си ли се замислял, пишман "софианецо", че строителството на трамвайно трасе е скъпо и повече ще се открадне! Затова му е на Диков трамвай!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Няма как да закрият 94, не вярвам да са чак толкова *** от общината. Относно трамвая аз лично нямам нищо против него и, да, живея в Дианабад и не мога да разбера какво толкова ще ни пречи. Така стигането до центъра ще стане по-бързо, а лично на мен ми е писнало да се возя в тоя 94!
отговор Сигнализирай
30
ткива
преди 11 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
благодарение на този ***, все още продължава строителството в междублоковото пространство и на залени площи
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Dalgia1975Доста странно, меко казано. Какво общо има замърсяването на водата в Банско с трасето в парк на София и с евентуално изсичане на над 400 дървета в него?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 10
точно в тази част на борисовата е един пущиняк. Не виждам къде им е проблема на гражданите.
отговор Сигнализирай
Новини