IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Обещано: София – град на хората и велосипедите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Движение
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Трябват кръгови, надлези, мостове!София се задъхва няма къде да се паркира.В центъра трамваи, метро, велосипеди. в новите тролеи лятото пускаха климатици.Да има ленти само за обществен транспорт и коли на специални режими.Жесток контрол при каране в тези ленти.Хората плачат, че нямат пари, а С-я е задръстена с автомобили, пушещи рейсове и стари микробуси и джипове.Създайте условия и ще слезем от автомобилите.Къде са парите от зоните?Влагат ли се в кварталите, до Пирогов улиците са тъмни!
отговор Сигнализирай
38
Велосипеди
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Чудесно със стоянки под наем - хубава идея!За кабелите - проблемът е че строителните предприемачи не са направили улеи за тях.Дупчи се вратата, а кабелът минава през целият апартамент и става на решето.Спряхме да гледаме новини (то едни новини), ще спрем нета.И вестници не четем, отказахме пушенето и пиенето - скъпи са.Отказах мобилния - бил вреден и се подслушвал. Отказвам колата.Жената ми е проблем.Там трябва по-здрав закон.Твърда ръка.Щот съм мекушав.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Дрън дрън дрън докога ще ги тъпиме да ни се подиграват
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Явно живея в някоя паралелна вселена и София е нещо друго от това в което живея аз. Много шизофренична статия, която ме кара да се чивствам много объркан.
отговор Сигнализирай
35
SS
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 0
Трябва да сложат емотикони за да не се губи време в писане.Тука щеше да е една огромна тиква която се спуква от смях на всичко написано.София и колело е все едно мадама с минижуп в Индия.Обречен си.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 3
От къде го докараха този църBул за гл.архитект?Не приема опита на страни като Дания,Холандия, Германия....а поканил пияницата от Москва, където няма грам традиции в сферата на Вело трафика!Аман от комунисти в това герберско некадърно управление!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Много гръмки амбиции! Това от кога от 2050 г. ли? Ако се мислеше в тази посока, защо не се направи велоалея свързваща бул. България с бул. Цар Борис III по Тодор Каблешков?
отговор Сигнализирай
32
За Велоалеята
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Питам аз какво правим в следната ситуация:Караш си колело по велоалеята на Мария Луиза посока Лъвов мост.Всичко супер. Широко, равно, тук там спираш на светофар.И стигаш до Лъвов мост и...........и..........и...........А сега накъде???? Алеята свършва и.....накъде господин Главен архитект????Освен наобратно, ама аз за какво стигнах до Лъвов мост?На това ли му казваш развита велосипедна система? Велосипеден пръстен или велосипедна скоба? Има алея, няма алея. Европейско изпълнение!
отговор Сигнализирай
31
Край
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 7
София ще стане хубав и подреден град ако колите намалеят наполовина.За целта поддържането на кола в София трябва да стане СКЪПО и събраните пари от това да се налят в силен градски транспорт. За това обаче трябва кмет с огромни топордаци. Да възпиташ населението и трудно и неблагодарно.
отговор Сигнализирай
30
Край
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 2
Българчето гледа на колата като на най-ценното нещо което притежава. Според него тя е престиж и да я нямаш значи си задръстен. Това е щото българчето е бедно и доста простичко. Колата е средство за придвижване - и това средство в София е възможно най-неудобното и нерентабилното.Средната скорост в час пик е под 15км. /час. Колите работят на място и тровят народа, отделно задръстват елици/тротоари и градинки.Борбата с колите ще е борба с манталитета - трудна работа.
отговор Сигнализирай
Новини