IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Обещано: София – град на хората и велосипедите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 0
Този наш "главен архитект" комсомолска сбирка ли ще прави? Ще черпи опит от Москва? Тоя бил ли е някога в Москва? С колело? Не от Виена, която води цял свят с опита си за велоалеите, а Москва?!? Не за метрото, което там е наистина забележително, а за велоалеи консултации? Самата идея за велосипед в София е толкова тъпa, че изобщо не си заслужава да се отваря темата. Да хване едно колело и да го видим.. След 1 час без всякакви експерти ще разбере сам. След дъжд качулка.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 50 Не харесвам 0
Тези изобщо вярват ли си. Инфраструктурата за придвиждане с велосипед с София е под всякаква критика. Велоалеите са абсурдни и няма почти никаква логика в направленията им, липсва отделна организация за велотрафика, понижени бордюри и др. Могат поне да вземат някакъв пример от Пловдив в това отношение - алеите обслужват всички направления и въпреки че има какво да се желае, са един добър пример. Няма как да очакваш някой да се движи с велосипед, когато инфраструктурата затруднява дори пешеходец.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 49 Не харесвам 0
Много искам да пътувам с велосипед до работата си но имам няколко проблема:1. след като пренаправиха Малинов лентите са по тесни и преча на леките автомобили...2. Крадат ми 3-то колело, резултат 3:0 за крадците срещу МВР.3. Вело алеите са толкова измислени че пиян таксиджия на мотор ще ги направи по кадърно.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 42 Не харесвам 1
Манталитета на "хората" не е такъв, че да вървят извън вело алеите... На места го правят и от невъзможност, просто защото няма къде другаде да се върви, след като вело алеята е заела тротоара, особенно когато има и неправомерно паркиран автомобил на него. В София няма качествено изградени вело алеи!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 44 Не харесвам 4
"Опитът, който има в Москва, е огромен и това ни дава предимство, за да може ние взимайки доброто от техните решения да го превърнем и при нас в София", обясни още Здравков.__То понеже Москва е много уреден град, та и на нас ще дава акъл, надали има друг град в Европа с толкова проблеми като Москва, особенно по отнопение на трафика и градоустройството
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 3
Господин архитект вие от Москва ли ще черпите опит, защо не от европейския съюз? Ясно личи че сте *** на Русия.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 42 Не харесвам 0
Понеже вело-алеите са напрвени нали........
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 55 Не харесвам 2
Аз да попитам - държавните служители с лични велосипеди ли ще ходят на работа или със служебни?Щото в момента идват с колите в центъра.....
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 53 Не харесвам 2
Велосипеди има предимно в градове и държави с голяма плътност на населението, а София не е от тях и е голяма грешка да се ограничава изкуствено автомобилния транспорт, за да има велосипедни алеи, които малко хора ползват и то само през лятото. В Москва плътността на населението е 2 пъти по-голяма от тази в София, а в примерно Париж, е 10 пъти по-голяма, Колкото до зелените площо в София, то мафията вече ги застрои, особено в годините на ГЕРБ и сега зелени площи почти няма.
отговор Сигнализирай
20
Жо
преди 6 години
Харесвам 55 Не харесвам 1
КАКЪВ ВИД ТРАНСПОРТ да ползват жителите на София- това ще го решат самите жители, а не кмета и главния архитект.Това е като пазарната икономика- пазарът се саморегулира и изхвърля ненужното.Така е и с транспорта- хората сами ще се откажат от ненужното, когато те преценят. Няма нужда разни отворковци да ни налагат мнението и проектите си, за да гушнат едни кинти от Европата.
отговор Сигнализирай
Новини