IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Първият влак по третия лъч на метрото – в края на октомври


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
До Реалист
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Мегаломански проекти са били тука си прав, но кой ги разглабя и разпродава всичките тези предприятия които с *** пак са успяли да докарат по-голямо производство от сегашните фабрики ??? Ей такива каквито са и сега в парламента. Нито сега нито преди е било рай, но поне много от нещата строени миналия век излизат по-качествени като става въпрос за инфраструктура и производство на продукти
отговор Сигнализирай
13
Реалист
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
На практика по-голямата част по строежа на магистралите Тракия, Хемус и Черно море, беше извършена преди 1989 година, а за магистрала Струма не знам. За една магистрала има много предварителна работа преди да започне същинското копане на трасето. За някои съвременни демократи, строежа на магистралата запчова и завършва с рязането на лентичката от Бойко Борисов.
отговор Сигнализирай
12
Реалист
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Помня Цариградско шосе преди да го направят в сегашния му вид, когато все още беше с павета и значително по-тясно. В сегашният му вида го направиха много бързо, а ако сега ГЕРБ трябваше да го прави, щеше да отнеме поне 10 пъти повече време. На практика всички основни булеварди на София ги направиха преди 1989 година - Цариградско шосе, Сливница, Ботевградско шосе, Ломско шосе, Евлоги Георгиев, пътя за Княжево, бул.Ситняково и Яворов, бул. Владимир Вазов, вкл. разширението на моста Чавдар, Рожен,
отговор Сигнализирай
11
Реалист
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
По съвсем друг начин се строеше преди 1989 г.- тогава нямаше такива с месеци и години булеварди. Тогава нямаше инвестиции защото комуноидите бяха некадърни и нищо не правеха. Единствения булевард , който беше направен - бул. " България" - за да може бай Тошо да си ходи от резиденцията до Ндк-то. За 45 г.цоциализъм комунделите направиха една магистала от София до Пловдив - 128км. Всички други пари бяха вкарани в безсмислени мегаломански проекти като Кремиковци и Радомир - сега закрити.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Кака Данче президент
отговор Сигнализирай
9
Бесепар
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Метрото е вредно и безполезно. Я колко добре си беше при др. Тодор Живков- без метро и магистрали. Това са упадачни буржоазни технологии. Да живеят всички бекапета по земните кълбета.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Това с късите станции и аз не го разбрах, вярно икономисват някой лев, но сега като се трупа народа какво правят? нямат опция да добавят още по един вагон и да изтикват по повече на курс, затова гледат да са по на често... ама в час пик и това не помага.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
До РеалистНикакъв реалист не си а просто лъжец-пропагандист. "За какво се ползва асфалтът в България? Асфалтът в България се ползва като материал с който се залива пътят преди да започнат изкопните работи.""Защо разкопаха София? Търсят дипломата на Тодор Живков"
отговор Сигнализирай
6
Реалист
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 14
По съвсем друг начин се строеше преди 1989 година - тогава няамше такива разкопани с месеци и години булеварди, а се строеше по добре замислени планове и бързо, много по-бързо от сега, въпреки тогавашната налична техника, а техниката бързо се развива.
отговор Сигнализирай
5
+++
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 9
Метрото разбира се е хубаво нещо, но не и когато го строи ГЕРБ. Стациите на метрото построени по времето на ГЕРБ са по-къси от предишните и съответно влакчетата на метрото са с един вагон по-малко. Сега на третия лъч на метрото, ГЕРБ прави още по-къси пероните на метростанциите, т.е. с още един вагон по-малко, т.е. още с проекта ГЕРБ са заложили препълнени метровлакове и неуспяващите да се качат хора на метростанциите. За това, че нещо което струва 1 милион ГЕРБ плащат на фирмите си 50 милиона,
отговор Сигнализирай
Новини