IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Наесен с електронни карти за транспорт


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
anonim
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Lichno az shte natiskam pedalite na velosipeda , ne mi e nuzhen transport zavisim ot limitirani v bydeshteto produkti (neft,gaz,vyglishta)
отговор Сигнализирай
22
Биляна
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Наистина един един човек трудно би се справил със софийските условия на транспорт...единственото което може да му се случи е да си срине нервната система със хора, които не искат да си платят билетчето, или пйк ако някой си го плати, най-много поредния джебчия да го поотарави...Абе малко хора биха се навили да работят това в София, в другите градове е по цивилизована ситуацията .
отговор Сигнализирай
21
бай х. у. й.
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
.... не можел да мине две крачки кондуктора? ми ако искаш, да седне в едно кресло, па пътниците да му ходят на крака и да му се кланят? ше си размърда дебелия *** и ше се справи. не само в Сф колите на гр.транспорт са пълни. Все ще се намерят хора, които ше се навият да работят като кондуктори - нали има висока безработица? Освен това, контрольорите как успяват да минат в пълен автобус?
отговор Сигнализирай
20

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Nai setne promqna be trqbva 6e bat Boiko da doide da se seti za twa.Oniq sofianski be6e kmet 150 godini i ni6to ne napravi za gr. tr.Towa e na4ina.A na vuprosa zasto ne se pravi v sofia kato vdrugite gradove mi predstavete si kak tozi kontrolior 6te taksyva vsi4ki hora v edin pulen troley toi ne moje da mine dve kra4ki.V drigite gradove proto se vozet po 10 4oveka na avtobus.
отговор Сигнализирай
19

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
...просто кондукторите няма да могат да се справят с краставите ***, да не говорим какво лудница е в транспортът в пиков час...
отговор Сигнализирай
18
бай х. у. й.
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
пазарджик, варна, а сигурно и в поне още 10 града, проблемът с билетите е решен - във всеки автобус има човек, който таксува пътниците - продава им билетче и моментално го къса. гратисчийството е невъзможно. Наистина, в софия автобусните линии са около десет пъти повече, така че разходът за заплати на такива хора ще е десет пъти по-голям, отколкото в другите градове, ама: първо -сега загубите на СКГТ са по големи от сумата, която евентуално ще отива за заплати на кондуктори; второ - контрольорите стават излишни, така че ще бъде спестена сумата за техните заплати. явно причините не са финансови - в общината или са ***, или не им пука, или така е по-изгодно за нечии интереси.
отговор Сигнализирай
17
iliqna
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Nqkoi moje li da mi kaje kolko struva kombiniranata karta za edin mesec v gradskiq transport i metroto
отговор Сигнализирай
16
abc
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
В Лондон, който има население колкото цяла България, все още не са изхвърлили кондукторите от автобусите- влизаш и си плащаш билет за разстоянието до където пътувашТака е и в цяла България. С изключение на София - защо?
отговор Сигнализирай
15

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Molq vsi4ki da sprete da se zaqjdate s finansovo faliraliq mi liybovnik,rabotesht kum toaletnite na wallStreet.nervite my doidoha v pove4e i go pratiha v lyksozna komyna da se vuzstanovqva.Nqkolko godini shte my trqbvat zaradi vas,otvratitelni zavistnitsi!
отговор Сигнализирай
14

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
kav 6i6man street be q se opomnete, pi4a ba4ka na mandja street
отговор Сигнализирай
Новини