IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Жепейците дърпат спирачките на влаковете на 24-ти


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

53
до всички
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Да затворим БДЖ и да фалираме и България както го искат от правителството като неискат да си подържат своя железница ще подържат чужда
отговор Сигнализирай
52
Блогът за Железници
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Заповядайте в Блогът за железници - мнения на жп клиенти, анализи, коментари.rail.blog.bg
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
А държавата на кого е?
отговор Сигнализирай
50
47
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
47, И какво? Оставаме без ЖП транспорт? В епоха, когато петрола стана все по-скъп? А, сетих се ! Нали Бащицата ще ти построи магистрали :) :) :)Цяла Европа набляга на ЖП транспорта, само в Бантустан искате да бръмчите с Голфчетата :)
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
"На всички трябва да е ясно пари на БДЖ в това състояние няма кой да даде. Ако искат, нека стачкуват и да се ликвидират железниците. В краткосрочен план трябва да се минимизират разходите и оттам нататък да се търсят пътища за подобряване на работата", посочи Московски."Този министър въобще не е в час!Нека поясни какво значи :"ликвидират железниците"Понеже ще си имаме магистрали , железници не ни трябват!??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
отговор Сигнализирай
48
...
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Съгласен съм, че трябва да има реформи в железницата за да може да излезе на печалба. Но що не вземат да си посъкратят малко администрацията, защото до колкото знам там разходите никак не са малко. Или това няма как да стане по простата причина, че там повечето са назначени я с връзки, я с нещо друго и са на принципа "Гарван гарвану око не вади".
отговор Сигнализирай
47
Хайде стига!
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Крайно време беше! Знам, че за много хора е болезнено. Преживял съм го! Не е приятно да те оставят на улицата, но друг начин няма. За оплаквания - търсете Станишев, Сакскобурготски, Костов ..... Какво сте ревнали? Без реформа няма да стане! Това не са влакове, а ковчези. 800 млн. дългове - не, благодаря, достатъчно плащахме. Примери - дал Господ.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Бе нема да съкращават никой! Това е поредното решение което ще се размие след седмица - две.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Стачка!!! Това е единственият правилен отговор и послание, разбираемо от нашите политици. Иначе - бавно и мъчително умиране всеки ден по малко. БДЖ се източваше години наред по добре познатите ни схеми от прехода. От 2016 година се очакват да тръгнат влакове от Азия за Европа, което автоматично ще намали значението на тировете, а товарния транспорт ще бъде една златна кокошка. Затова напъна е да бъде продаден сега! Почнат ли да говорят за концесии и раздържавяване, става дума за КРАЖБА от държав
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
40, парадокса е че именно влаковете носят загуба. Затова да се спрат всичките и да останавят само администрацията. Така бдж ще излезе на печалба.
отговор Сигнализирай
Новини