IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ с ново разписание: Орязват пътнически влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

70
старото
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонименникога не сме били девет милиона ,бре момче!
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Като човек ползващ услугите на БДЖ често си признавам, че наистина ми е било чудно, защо има толкова много влакове, които пътуват превозвайки по 4-5 пътника на десетки километри с огромни разходи при положение, че половината население пътува с някакъв вид намаление.
отговор Сигнализирай
68
от69
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Така че такива експерименти си имат висока цена .Много е по добре за София основния трафик да е с автобуси и БДЖ.Но нещата вече не седят така.Разбира се метрото си казва думата в добра посока не го оспорвам.Когато се направят добри велоалеи също ще подобрят малко транспортния климат.Но тези две неща не компенсират грешката на БДЖ на времето..
отговор Сигнализирай
67
до 65
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Този транспортен експеримент вече е правен, точно в София и област София..Причината беше друга и отдавна но идеята беше да се намали трафика към София от провинцията.Така че провинцията да не взема работните места на Софиянци резултата беше че се вдига много автомобилния трафик.Въпреки че тогава беше евтино с автомобили сега тези хора още не са се върнали към БДЖ.А и знаеш много добре проблемите на София следствие на този експеримент.Научиха хората на алтернативен превоз.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До един тамБДЖ са държавни а товарните бяха ликвидирани от тировете. Пътническите губят от автобусите защото е пълен хаос и няма план.
отговор Сигнализирай
65
един там
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 62БДЖ закъсва не заради цените на билетите, а заради некадърната политика на държавата!В много малко държави пътническите превози са печеливши. Печели се от превоза на товари и от там се покриват загубите за пътническите билети. Освен това, железниците са стратегически отрасъл за всяка една държава и навсякъде се дотират от държавата. Друг е въпросът, че у нас се краде, като за последно и БДЖ е структура от която се източват много, много средства, стотици милиони на година.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До до 62Алтернатива но е по-скъпа от БДЖ. Те и сега си ползват алтернатива който иска. Като спре БДЖ, те остават на произвола на автобусите и им слагат кожодерски цени.
отговор Сигнализирай
63
до 62
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
От икономическа гледна точка на БДЖ.Предложението ти е глупаво очевидно защо научаваш хората където има поток да използват алтернатива на БДЖ.А там където има загуба си задържат пътниците.Но си прав от държавна гледна точка.Там където има обезлюдяване ако им се отнеме транспорта това води до по голямо обезлюдяване.Затова е хубаво държавата да инвестира средства не за БДЖ а за стопиране на обезлюдяването.Но в момента идеята е държавата да не финансира БДЖ а не да е обратното.
отговор Сигнализирай
62
един там
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
А така! Така трябва, за да могат транспортните фирми на депутатите от шайката ГЕРБ да могат да имат повече клиенти. БДЖ се унищожава съвсем умишлено. Най-вероятно за това се плаща отвън. Ще се натрупат едни хубави суми, като дълг и ще го харижат на някой външен инвеститор. Някой, като Гад Зееви на който дадохме БГА Балкан за без пари с десетки самолети, техника и активи за стотици милиони над задълженията, които бяха направени умишлено. И с много други държавни фирми се случиха нещата така.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До vladyТрябваше да намалят цените в провинцията и да скочат цените в софийска област. Правят точно обратното и БДЖ закъсва
отговор Сигнализирай
Новини