IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ с ново разписание: Орязват пътнически влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До vladyЕвтини са под пазарна цена от бюджета и са най-губещи. При пазар щом има пътници цената скача.
отговор Сигнализирай
59
vlady
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До АнонименПерник-София и Елин Пелин-София са крайградски влакове с доста сериозни пътникопотоци и електрифицирани линии. Няма как това да са най-губещите линии - има неелектрифицирани такива с много по-малки пътникопотоци.
отговор Сигнализирай
58
Бате Бойко искрено §
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ъ-ъъъ да знаете граждани,че по важен от влака до село Банкя, НЯМА. Това е моят персонален влак, не че го ползвам много,ама е до моето родно село Банкя. Така че, може всички други влакове да ги спра,ама влакът до Банкя ОСТАВА ЗАВИНАГИ. Гарантирано от ваш Бойко,пожарникар,полицай,генерал,бивш кмет, каратист, футболист, будист,велик международник.А Ъ-ъъ и премиер. Толкова неща СЪМ аз Бойко Слънцето,мога ли да помня всичко
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До даОграбиха парите от БДЖ и част си присвоиха,други отидоха за софийското метро,сега ще доунищожат и остъка от БДЖ,за да плащат хората повече за техните винетки и да пълнят джобовете на автобусните и строителни фирми,а това,че БДЖ трябва да се ремонтира и запази,защото е структура от нацинално значение и от значение за националната сигурност на държавата,никой не го интересува!Кога ще спре унищожаването на държавата и държавността и държавната собственост?Варвари!
отговор Сигнализирай
56
To6ko56
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
ПОРЕДНИЯ НАЧИН ЗА УНИЩОЖАВАНЕ НА БДЖ. НАЙ-ЧИСТИЯ И ХУБАВ ТРАНСПОРТ. ЦЯЛ СВЯТ СЕ Е ВТУРНАЛ ДА РАЗШИРЯВА ЖП ТРАНСПОРТА СИ, САМО НИЕ СЕ ЧУДИМ КАК ДА УГОДИМ НА АВТОБУСНАТА МАФИЯ ???
отговор Сигнализирай
55
да
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
тиквени червенотивеничета - БДЖ е комплексна пътническа структура. Няма понятие губещи линии, защото вие хващате точка А до точка Б и произволно правите рекапитулация. Вдигнете цените, намалете гарите или обслужващия персонал. Но запазете структурата и я развийте. То по вашата логика 80% от шосетата трябва да се разорат, защото са нерентабилни откъм винетки и местни данъци по колите.
отговор Сигнализирай
54
Тинев
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Аз предлагам, дето ще са автобуси, по-добре кораби да пусне БДЖ.А защо не някой Фъртолет?П.П.Ааааааа, """ НОВИЯТ """ / само в колко кавичики съм го сложил,/ Ф16 за БДЖ-то ли го гласят.Ииииидеално. Докът фръкне от Петрич и ооооооооооооооП каца в Добрич!Ок!Най-бързото БДЖ.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Перник-София и Елин Пелин-София не са закрили нито влак а там БДЖ губи най-много. БДЖ остава нещо като регионален шопски превозвач в софийска област на държавна издръжка. Останалите влакове стават рейсове но на 3-4 пъти по-скъп билт и накрая хората се отказват от БДЖ рейсове в провницията и карат коли и плащат винетки което е целта.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Похарчиха милиарди за ремонти на жп пътищата и парите отидоха във фирми на ГЕРП а сега закриват влакове и движение. Кой ще се движи по тях и за какво изхарчиха толкова пари от бюджета а ромите само това чакат където няма движение и са готови да ги вадят.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Жп линиите отиват за скрап. Депата са пълни с ненужни вагони и локомотиви и чакат за рязане и ликвидация.
отговор Сигнализирай
Новини