IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

БДЖ с ново разписание: Орязват пътнически влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
999
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Аз 26 Абривиатурата "ВТУ" в случая може да се отнася за 2 неща :Великотърноски университет " св.св Кирил и Методий"Висше транспортно училище "Тодор Каблешков "
отговор Сигнализирай
39
300
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
В един километър жп линия само релсите тежат 100 тона. Частникът дали ще купи нови шинобуси и да печели от превоза по линиите, или ще купи един-два буса на старо да минават сутрин и вечер и ще нареже релсите за скрап..
отговор Сигнализирай
38
House M.D.
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Не знаех, че маршрутите сами по себе си могат да превозват хора.
отговор Сигнализирай
37
vlady
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Има неелектрифицирани линии с нисък пътникопоток. Дизелов локомотив с 1-2 вагона изразходва над три пъти повече гориво и масла от автобус съответно себестойността на превоза на един пътник е висока. За такива линии трябват леки икономични дизелови мотриси с разход на гориво и масла близък до този на автобус. Дезиро са донякъде такива, но са твърде малко и прекалено големи за някои линии също така има проблеми при продължително движение с ниски скорости. За съжаление няма шинобуси за такива линии
отговор Сигнализирай
36
Ала_Бала
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Няма достатъчно стоки за железниците. Няма достатъчно пътници за превоз. Няма индустрия, няма хора. На територията на България има образование с характеристиките на квазидържава. Държавите умират мъчително. Не се бойте, не е останало много!
отговор Сигнализирай
35
КЕКС
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Струва ми се доста по-рентабилно да закараш 50 пътника от точка А до точка Б с 3-тонен автобус, отколкото с 30-тонен локомотив с един вагон, както практикува днес БДЖ. Просто няма пътници за повече вагони.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
До Роб на влаЗтаБДЖ не е институция, а търговско дружество! Сравнения с истински институции като МВР, НС, БНБ и т.н., говорят за нисък интелект!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
НЕма такава държава....Има, казвам ти, Германия. Частният междуградски автобусен транспорт беше забранен със закон още от Хитлерово време, за да не може никой да прави конкуренция на Дойче Бан. Законът беше отменен едва преди 10 години. Дотогава понятието междуградски автобус беше напълно непознато. Сега Дойче Бан има само един основен конкурент - Фликсбус, който обаче пътува основно до големите градове, до селата се пътува пак с пътнически влак.
отговор Сигнализирай
32
КЕКС
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Щом е нерентабилен, не трябва да го има. Доста скъпо ми излиза на мен като данъкоплатец, да плащам за това празни вагони да си джиткат насам-натам, защото, видиш ли, изпълнявали изпълнявали някаква социална функция, да карат 2-3 човека до село и обратно. За тая работа си има автобуси, които излизат много по-евтино. А бай ти мaнгay може да се вози и на рейс, само че там няма да може да се вози гратис и това страшно много го изнервя.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До Ами...Държавно, винаги означава ниско качество, но въпроса е че тук става въпрос и за колосални икономически загуби, въпроса е че тази компания се крепи изкуствено с нашите пари, което пък е най-лошата черта на държавното участие в икономиката - каквото и да стане, колкото и загуби да се генерират, данъкоплатеца плаща, а БДЖ продължава да крета и едни хора да го източват.
отговор Сигнализирай
Новини