IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Залезът на старите дизели: Ще спре ли вноса им у нас?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До: asdfВиж, колко си умен/умна! Сам/а се сети!Но само това да беше, цвете щеше да е!Ами закона на другаря Симеонов, Вальо Тихото за шума?Преобладаващия дял от жалбите срещу шума са пак заради уличните сватби на неговите гласоподаватели!Ама младежите и девойките на Слънчака са малко и не гласуват за Валерката, там е работата!
отговор Сигнализирай
29
Житан
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Дизелите замърсявали,а вулканите които изригват всеки ден някаде и изхвърлят стотици хиляди тона пепел,сяра и отрови не замърсяват..хилядите самолетите поглъщащи кислорода и изхвърлящи отровни газове не замърсяват...индустриалните отпадъци по реки,морета и гори също били незамърсяващи....ТИР-овете основно на дизел , само опушват но не замърсяват...градския автотранпорт и той чист като сълза....Но видиш ли дизелова лека кола у някой беднякможеш да го скубеш колко искаш...но по европейски !
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Пак решения от главата за краката, щото видяли че в Европа така решили. Проблемът с трафика и запрашаването в големите градове в България е инфраструктурен. Със създаване на многоетажни паркинзи и по-широки булеварди екологичният ефект ще е много по-голям, отколкото да забраняваме каквото и да е. Тенденция да се увеличават колите вече няма, всеки който иска да има си е купил вече и населението намалява.
отговор Сигнализирай
27
asdf
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
А на ония от катуна, дето горят пластмаса нещо няма ли да им кажете. Или те са гласоподаватели и не може.
отговор Сигнализирай
26
Бай Българан
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Видяла жабата,че подковават вола и тя вдигнала крак
отговор Сигнализирай
25
Митака,
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Щото сме мазни и наведени и го играем по-католици от папата. Те - затова!Царят дава - пъдарят не дава.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Зависи дали Европа са изкомандвали нашите послушковци. Ако са им наредиле - ще го спрат вноса. Но остава въпросът защо само дизелите. Не само те цапат и не само те са опасни, когато са дър.ти ко.чини. Трябва да се спре вносът на всички бараки над 15 години, за да спрем да бъдем контейнер за отпадъци на Европа.
отговор Сигнализирай
23
Дросела
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Ако ГТП бяха на ниво нямаше да има проблем със замърсяването.Масово карат със свалени ДПФи и ЕГРи.Пушат като строшени комини.Дизела изправен ли е нито пуши нито замърсява повече от бензина.
отговор Сигнализирай
22
Истината
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
В Румъния субсидия за закупуване на електромобил е до 5000 евро, в някой страни в ЕС е до 8-10 000. А колко е у нас? Забрана за ползването и паркирането на служебни автомобили извън работно време по кварталите. Не може общински паркинг в комплекса да е зает с 80% служебни коли на фирмата отсреща.
отговор Сигнализирай
21
Mitaka
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
И защо ще ги забраняват? Лобистка мярка на продавачите на нови коли.В Германия е разрешено да се карат, в БГ не?!?В Германия има плакетна система - слагат ти лепенка на стъклото в зависимост колко замърсява, има ли партикел филтър или не, кой евро клас и т.н.И НЯКОИ градове, в ОПРЕДЕЛЕНИ райони с по-голямо движение е забранено коли с определени стикери да влизат.Извън тези зони можеш да си караш навсякъде.Друг е въпросът, е че без катализатор не можеш да караш изобщо, но в бг ги крадат
отговор Сигнализирай
Новини