IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще "отпушим" ли градовете от старите и замърсяващи коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Умно село
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А кой ще плаща после да се очистим от новите електрокари?
отговор Сигнализирай
22
У
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Само манипулатори и лобисти са "експертите" ни. Понеже няма сила, която да накара пунктовете за ГТП да правят истинска оценка за състоянието на колата, дай да караме бунаците да купуват нови. Абе ей мишко, знаеш ли, че всяка кола след 91г си е имала катализатора и датчици и ламбда сонда и ако е на газ даже цапа по-малко от заложеното в завода. Каква гаранция има, че нова кола ще е в пълна изправност и всичко и работи. Нали това е била идеята за периодичен преглед-при нас годишен.
отговор Сигнализирай
21
До 17 Тео
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Колко мислиш, че са Ладите и Москвичите? Примерно 2716 Лади и 6385 Москвича при 2,866 милиона леки автомобила в България, както е справката на КАТ към 1 януари 2021 година.Съвсем друг е проблема - търговците на коли искат да продават и сега чрез държавата ще ни натискат да си сменим колите по измислени причини. В България колите да пренебрежимо малък замърсител, но все за тях говорят
отговор Сигнализирай
20
Щирлиц
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Да се забрани на всякакви умници,които не харесват,че от ауспуха излизат изгорели газове.Всичко му оправихте на българина,та ще го задължавате да си купува нов автомобил.Пък и новите са едни качествени,ц,ц...
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
До Ха-ха-ха...Ако зависеше от обикновения булгарикус, щяхме да караме само чисто нови модели коли :))) Обаче хората се задоволяват с наличното от втора употреба....:) Плюс това ги кефи да си карат трошката, както и да задимяват с черен дим пешеходците, чувстват се важни :)))
отговор Сигнализирай
18
69
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
коли с еко стандарт под евро 4 да не бъдат допускани в София, който няма пари няма да кара кола, нали е пълно с програмисти с по 5-10к заплата, няма да има проблем да си купите или ако имате по 3-4 трошки за всеки баровец от семейството които ги паркирате в градинките пред блоковете ще оставите само 1 семейна кола по висок клас;)
отговор Сигнализирай
17
Ха-ха-ха...
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Поредните глупости на ***. Част от войната на ГЕРБ срещу българите. Вместо да премахват големите замърсители, те пак с колите започнаха.
отговор Сигнализирай
16
Тенет
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Ами ако стегнете годишните прегледи нещата ще се оправят. Старите коли не са толкова проблем, колкото някои други неща
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Няма как да стане, българите са бедни и карат трошки втора употреба :)) Разбира се има чисто нови автомобили, но те са за богоизбраните, не са за 80-90% от булгарикус :)))
отговор Сигнализирай
14
Teo
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Какво ще отпушвате уе еееееей ... той бай ти *** като вкара колата първото дет' прай е да и резне ФАП-а, щото за нищо не трябва. И после мноу върви, ей! И не харчи! Това ще го направи ако ще и мерцедес последен модел да има! Държавата трябва да е солидарна със собствениците на бюджетни возила. Там да се дават стимулите за да се подменят. Ако колата ти е Москвич, Лада и т.н. държавата да дава по, да речем, 5000 лева субсидия да я смениш с нова Дачия, например.
отговор Сигнализирай
Новини