За справка, Италия, в която влаковият транспорт е доста развит, но е на средно ниво в сравнение с другите евролидери средна скорост на влаковете е 160км/чВъпросът(риторичен, разбира се) е защо не се направи от веднъж средната скорост да е поне 200-250км , а макс да е 300км/час ;) 675млн/лв са пределно достачни за това, но 150% те ще потънат в "нови" тунели, а не в реална модернизация ;)
отговорСигнализирай
26
Дзивко преди 2 години
90
Мисля, че подобна статия имаше и 2015 година, пишеха че тая година вече ще се движим бързо, ама на..
отговорСигнализирай
25
Анонимен преди 2 години
92
"Следвайки европейската практика" първо унищожихте стотици километри ж.п, линии, съсипахте транспорта чрез нелоялна конкуренция на автопревозвачи, пак "следвайки европейската практика". Трябваше да селдвате азиатската практика, където винаги са инвестирали в сериозни и дългосрочни дейности. Що материали се износват, а да се създаде работа на автомобилните концерни! Що природа се съсипа! Що народ измря по пътищата!
отговорСигнализирай
24
Jayo преди 2 години
71
Хайде сега журналистчето да отиде на централна гара в София и да види има ли закъснение под 50 мин. И за пристигащи и за заминаващи влакове.
отговорСигнализирай
София-Пловдив-Бургас, София-Карлово-Бургас, София-Варна, Свиленград-Русе, Пловдив-Варна, София-Петрич, София-Видин, които трябва да се направят конкурентни на автомобилния транспорт и да не се изразходват толкова средства да магистрали. Но това е минало.
отговорСигнализирай
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години