Направете линията за 300 км/ч, а те ако искат да се движат и със сто. Модернизираме линията за 200, но влаковете ще се движат с 160. Браво. Пак едно гръмко нищо.
отговорСигнализирай
6
Бизнесмен с Ауди преди 2 години
44
Как така ще пътуваме с влак? Кой ще ми види Аудито тогава?
отговорСигнализирай
5
Анонимен преди 2 години
111
Аййй стига бе!!! БДЖ пак е налапало няколкостотин милиона лева на данъкоплатеца за т.н модернизация. След година две оарите ще изчезнат по корупционни схеми, а новото ръководство ще каже - много искахме да модернизираме влаковете, но в момента нямаме пари. Това с митичните 160км/ч аз лично съм го чувал преди поне 20 години. От тогава единствено имаме драстично увеличение на времето за пътуване, никога намаление.
отговорСигнализирай
4
Анонимен преди 2 години
242
Не мога да разбера защо всички големи инфраструктурни проекти се правят в Южна България? Северна България е изоставена тотално. Сега като спряха и строежа на АЕЦ Белене съвсем ще западне. Няма магистрали, няма влакове, няма достатъчно мостове на Дунав, няма тунели под Стара Плани за връзка със Южна България. Абсолютно нищо не се строи в момента. Една магистрала почнаха и вече колко години не мога да я довършат. Цяла северна България се обезлюдява! Но явно никой не иска да ги развива......
отговорСигнализирай
3
Анонимен преди 2 години
230
Аз тая приказка я слушам да ми я разказват всяка година разни *** вече 20 години, ама като се кача на влака и попадам в реалността в която има мръсотия, няма климатик или отопление и влаковете се движат със 70-80 км. ч. По времето на соца влака се движеше по-бързо, сега същото разстояние което преди 40 г. го минавах с влак за 1.30 мин. сега е 2 ч. и отгоре.
отговорСигнализирай
2
Анонимен преди 2 години
81
Къде пътувате? В Северна България от 20 години няма влакове. В Габрово даже разрушиха товарната гара, нарязаха всичко за скрап, кранове, релси, и сега там се строи търговски център, улица с магазини.
отговорСигнализирай
1
Анонимен преди 2 години
61
Хм, за този участък май наистина започна през 2019, но в нормална държава за толкова дълго време може да бъде обновена цялата линия или дори цялата железопътна инфраструктура, а не само един от участниците.
отговорСигнализирай
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години