IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Opel Astra окончателно си тръгва от Германия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
GM FAN
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
*** си ти защото не можеж да си купиш нито опел нито форд
отговор Сигнализирай
34
do 38
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Гаранцията не покрива накладки-предни по 210 лв, задни 180 лв без труда, дет се сменят на по 30 х.км, дискове-вече не помня колко, ангр. ремъци и куп др. неща-те са консуматив. А компресор, радиатор, вихрови клапи, съединител маховик и др. се трошиха точно месец-два след гаранцията. Затова писах, че до 100 хил. км колата бива. След това - пордажба. Аз се забавих малко и се видях в чудо- сега взимаме нови и тая грешка няма да я повторя. Нова кола - до 100 х.км . В моя случай- до 2 години.
отговор Сигнализирай
33
до 36
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
опитът ти с чисто нови опели нещо май не включва гаранция? впрочем да те открехан, че всички с нови мерцедеси, аудита и бмв-та гледат да ги продадат няй-късно месец-два преди да им е изтекла гаранцията, а ти си прави изводите
отговор Сигнализирай
32
124
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
кола с компютри+нови технологии=много скъпи проблеми,независимо дали е мерцедес или опел...направени са да изпразнят джоба на брата-шофьор
отговор Сигнализирай
31
2
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Радиатори,компресори на климатика,вихрови клапи помляни, съединители с маховик-4 бона, разпределителен вал-износени гърбици,накладки през 30 хил.км-х 300 лв с труд дискове през 60 хил.км ,запушени дюзи-тва от нафтата,ЕГР клапани-по 500 лв с труд ,вътрешно каре -1321 лв,На влизане за обслужване-все излиза по нещо и ...айде 2 бона., хем с отстъпки.Това е само част от опита ми с с чисто нови Опели купени от оф. представител през 2008г. Цените на частите на Опел са просто потресаващи.До 100х.км бива
отговор Сигнализирай
30
Ford
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
29
Един Българин
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Както се и очаква положителни мнения за най-здравият и подходящ за българските условия автомобил са положителни. 35 - евала за сравнението! А вие си карайте френските ***, бмв, ауди и каквото още искате да ви седят в сервизите (не ви го пожелавам - просто статистика!), докато ние палим Опел-а и отиваме на море, планина или просто на биричка :).Хайде всичко добро и по-малко проблеми на пътя и извън него на всички :)
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Само един въпрос бе, отворковци. Колко опела има по улиците на по 20-25 години и колко бмв-та на същата възраст. Колко френски коли има на 350 хиляди още да стават за работа. Колко италиански коли слод 10-15 години не са изгнили. Колко корейски коли имаше чисто нови по улците преди 6-7 години и защо ги няма сега.иначе, прави сте, има много, ама много по-хубави коли.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 8
Защо е създаден Форд?За да има по-скапана кола от Хлопел...
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Imah Ople Kadet 1984 model kapka, kupih si go 1990 za 13 000 marki na 60 000 kilometra,Parvo go pravo GMC Pontiak le Man ,stava kola na godinata v USA, ot tam GMS go pravi Opel za Evropa , i nakraq DAEWoo, model proizvejdan ot 84 do 91 ta e nqma takava kola......Vauxhall Belmont v England,Opel Monza v Southa Africa,. Chevrolet Kadett v Bazilia,v South Korea, Passport Optima v canada , vse oshte se pravi v Uzbekistan , v Rumaniq Karyova se spira 2006 ta zaradi iztichane na licenza
отговор Сигнализирай
Новини