IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мощност на 4 колела: Реални ли са цифрите при Tesla Roadster?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Anon
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Додж демон няма... Демона е фабричен тунинг които го слагат на два (а скоро и три) срт фабрични тунинг модела на Додж.
отговор Сигнализирай
20
Шоп
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Колко дълго батерията подържа първоначалните си параметри от квч/кг? Всяко сериозно ръчкане не я ли прегрява и състарява преждевременно?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Бензинът има плътност на енергията около 10 kWh на литър. това означава, че капацитетър на батерията от 200 kWh е долу горе еквивалентна на 20 литра бензин.Но с ток ще измине много повече от колкото с бензин, щото ел.двигателите са много по ефективни от ДВГ-то......Освен ако не пусне парното.....
отговор Сигнализирай
18
БГ изобретател
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Моят прототип е по-добър! Ускорява за 1,1сек/100км/ч, "вдига" 452км/ч и това с батерии от Джъмбо!!!. Още нямам инвеститорите на Мъск, за да сложа акумулатори, а и теглото на Джъмбо -батериите е по-ниско. Проблемът с гумите е рещен-Вида спорт-регенерат. На 400км/ч има електронно ограничение, защото започва да излита. В Бг технологията вече е факт, да му мислят конкурентите!!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
1000км с едно зареждане ха ха имах познат си купи Ел скутер *** тежи 100 кила дават му 30км каза искачих един баир дали имаше и 5 км при пълен заряд и трябваше да го бутам
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
До 5бензиново-дизелови тикви са в Бг-то тва си е истината, дотам им стига акъла и няма как да проумеят новата технология и скептицизма си е типична Бг черта затова няма големи изобретения и бизнеси на тяхна основа в Бг щото са само.подигравки и зависти ама то затова.са.си бедни в Бг-то щото нищо ново не развиват и умните и способните затова.сме.надалеч. Мен ме подиграваха докато бях в Бан, "кой тоя ло ве генератора на идеи" гадн.ите софийски комунистически професорчета но имам як бизнес сега
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Смешно е това обявяване на времена... без реални тетстове. Ето ви реални тестове:Alfa Romeo Gulia Quadrofolgio - обявено 3.9с, реално постигнато 4.0сBMW M3(E90) - обявено 4.5с, реално постигнато 4.8сMercedes SL65 AMG - обявено 3.6с, реално постигнато 4.2сТа Тислътъ, като я обявяват за 1.9, като я хванат за тест, да не се окаже, че реално прави 2.5с... и после ще почнат - *** гумите са виновни, *** пистата не е от специален асфалт, ама то пътя не е нанадолнище, ама влажността на въздуха...
отговор Сигнализирай
14
юбералес
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До АнонименОпределено течните горива остават с по-добра плътност от графеновата батерия, но имаме икономия от теглото на ДВГ спрямо елмотора, както и възможност грабат да се монтира вместо някои части като капака на багажника например. Така общото тегло не се увеличава.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Добре, че учителките по Български език обикновено са зли лелички, че са ви научили какво е дума и какво е буква ... и не говорите за буквите ...
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Цял живот не научиха какво е цифра, какво е число. А се учи в първи клас. Липсва ви първия клас на вас! Смешници. Запишете се на училище.
отговор Сигнализирай
Новини