IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мощност на 4 колела: Реални ли са цифрите при Tesla Roadster?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
650 втч/кг е далеч от 11 квтч/кг за бензин/дизел. При КПД 30% това е 4 квтч/кг сравнено с текущите 200. Даже под 200 ако сметнем и кутията за батерии, проводниците които ги свързват в пакети, охлаждането на батерията и системата за балансиране на заряда. Графита/графена колкото и да са революционни не могат да повишат плътноста.Те са само проводник. Лития е този който държи енергията.Трябва друг метал който към момента не е открит. А и 200 квтч това са 10 домакинства за 10 часа без ток за 1 кола
отговор Сигнализирай
10
До 7
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 17
Мъск нищо не е измислил. И колите му са кофти. Само рекламата и интериора са силни. Като направа са много некадърни.Затова и компанията се казва Тесла. Никола Тесла е направил електромобил преди повече от 100 години.Тогава не са решили проблема с пробега и сега няма да го решат. Трябват концептуално нови батерии които към момента не са открити.Тесла ползват разработка от ранните години правена за медицински устройства.Ползват готов проект за домашни електромотори на Тексас Инструмънтс. Нищо ново
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Енергията се мери в 200 кВт.ч (Киловата по час) а не 200 кВт/ч киловата за час.
отговор Сигнализирай
8
юбералес
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
През 2020г. ще излязат първите европейски графенови батерии от строящият се за целта в момента завод в Испания. С 650 вата/кг енергийна плътност тези батерии ще променят автомобилостроенето.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
както се вижда в Америка може, там може всичко и хората го правят, Електрическите коли са бъдещето а миризливите дизели и бензини на село да вдигате пушилка по черните пътища :-)Всяко начало е трудно товя са нови технологии но се развиват много бързо и успешно.Бензините и дизелите са рязвивани над 100години докато стигнят сегашното ниво а електричевките правят този прогрес за около 5години благодарение на този ентусияст Елон Мъск!Там правят и могат всичко а вие нищо незнаете и неможете,тикви
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
Лада за колко ги прай?
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 23
мноу знаете нещо за електричеството освен да гледате стреснато мълниите и да натискате копчетата на дистанционното и на лампата, в Бг сте хилещи се бензинови и дизелови тикви до един начело с тиквундур ***, че сега и от електрически коли зехте да разбирате и коментирате кое може и кое не!Ей мноузнаиковци я се скрийте у килера с туршията и виното и не излизайте от там тикви такива.то щот сички сте там разбирачи по всичко затва умните и можещите избягахме надалеч поне да не ни пречите тиквуни
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 14
До Хм - крим е русски, а най-силни са русските коли, с най-дълъг пробег с русски бендзин!!!
отговор Сигнализирай
3
Румен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 9
до 1 колко кух трябва да си за да напишеш това?искаш 1000 коня?искаш 1000 километра на батерия?искаш 2 лева разход?искаш 0-100 за под 2 секунди?искаш да караш 1000 километра с 250 километра в час?искаш да струва 25 000 лева тази кола?искай,няма лошо
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Поредната неграмотна магистралка превеждала с гугъл транслейт. Аман от некаъдрници в тая държава. Не от друго от простот-ия и некадърност ще умрем. Лош материал.
отговор Сигнализирай
Новини