IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
3d
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
До ДалновиденТака е. И ще станем свидетели на новия подход в близките 10-15 години. Автономните коли ще направят безсмислено притежаването на автомобил.
отговор Сигнализирай
59
ВЪПРОС
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Евро 1,2,3,4,5 - до тук ли ще Спрем ?Аз мисля поне до 12 клас - Абитуриенти ?Айфона стигна до 8 .
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
До До 52 Това което си написал е абсолютна глупост, ако газовите уредби по автомобилите бяха незаконни никога нямаше да минат на ГТП . Мога да кажа за моята монтирана е в оторизиран сервиз както и повечето такива така, че не виждам къде е проблема или просто ти е по-лесно да местиш въздуха.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Историята за дизеловите коли е само в отделни държави, в които има наднормено замърсяване с азотни оксиди като Германия и които ще бъдат санкционирани от ЕС за това. Дизеловите по Евро 6 са на близки до бензиновите нива на замърсяване с азотни оксиди. При ФПЧ бензин и дизел имат равни норми от Евро 5. При въглеродния двуокис бензиновите замърсяват повече от дизеловите. В България няма наднормено замърсяване от колите.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
България е на едно от последните места в ЕС по брой автомобили на 1000 човека от населението, но според онези 80% колите били много!
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
До Анонимен 53Понеже улиците не са пълни с нови коли за 50к+ лв. Всички са в гаражи, бати смеха.
отговор Сигнализирай
54
До 52
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Захващат се с дълга тема - колите на газ. Първо, 99% от газовите уредби са незаконни. Официално в КАТ се водят само няколкостотин коли на газ. Ако искаш нещо за колите на газ, първо трябва газовата уредба да е законна, т.е. да се бръсне дълбоко в джоба и т.н
отговор Сигнализирай
53
Далновиден
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 10
Може би е време да се въведат нови форми за използване на автомобилите,защото броят им е абсурдно и ненужно висок.Пълно е с коли,които стоят и заемат място над 95% от времето.В същото време цените за наемане на кола са твърде високи.Просто е назрял моментът да се предложи нов подход.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
Къде са ни велосипедите?В Гърция поне всеки има мотопед скутер и кола. Ако е топло и не му трябва колата кара скутера. Лятно време скутерите по градовете са значително повече от колите.А тук, всеки тръгнал с трошката за някъде си. Колоездачите са малко.Още има в София и павирани улици, което е ад. Отделно качеството на асфалтираните улици е зле. За жълтите павета пък да не говорим, уж центъра на София, а там пътя е нагънат на вълни. Какъв център, какъв представителен вид?
отговор Сигнализирай
51
Никога стар дизел
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 8
Дизел на повече от 10 години е лошо решние... На запад се купува, ако човек кара минимум 50-60 км на ден от и до работата. Тука ги карат повечето над 300 000км умрели кошници. Отделно българинът не знае как се поддържа дизел и че трябва да се кара на дълъг път веднъж месечно, за да се изчисти филтъра за твърди частици. Оттам и лопатките на турбото отиват... Тоест с дизел да се премислят едни 2-3 хил. отгоре за ремонти. За България най-удачен е *** бензинов мотор без турбо.
отговор Сигнализирай
Новини