IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
При тези масови кражби е нормално човек да си купи стара кола, за да не й трепери, че ще я откраднат. Новата кола си иска гараж, иска си Каско за хиляди лева и т.н. Трябва да не си много наред, за да си оставиш новата кола на улицата.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Предполагам, че някои няма да се съгласят с мен, но на управляващите у нас изобщо не им пука за качеството на въздуха. Цялата тази истерия обаче им е много удобна за увеличаване на всякакви такси под предлог за борба с нещо си, ако искаха наистина да променят нещо щяха да намалят данъка на автомобилите с газови уредби. Горивото което ползват е доказано, че поне за сега е най-щадящо спрямо качеството на въздуха, но както казах всичко е мижи да те лажем.
отговор Сигнализирай
48
Мда
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
Безумията в ЕС са ежедневие!Измислят се забрани направо на произволен принцип!Ясно е,че пушещи дизели са недопустими в 21-ви век,обаче като се решава тоя проблем,трябва да се мисли за всички!Примерно,като се забранят дизелите под Евро 4,то нищо не пречи да се оставят за сиромасите стари бензинки,НО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО С РАБОТЕЩ КАТАЛИЗАТОР(сериозни санкции).Една бензинка на газ е напълно сравнима с нов дизел.Освен това трябва да се лансират хибридите,щото ситуацията с ел.колите тепърва ще се закучва.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
В Германия два пъти по-малко хора отиват на работа с обществен транспорт в сравнение с България. Нормалното е колите в България да се увеличават поне докато приближил средното ниво за ЕС.
отговор Сигнализирай
46
БГ
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
В коя ли нормална страна хората масово карат коли за по 2000-3000 лв като в семейството има поне 2 такива
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Разни от 80-те процента, непрекъснато ни дават примери за въртипедалковеца в държави и градове с много по-голяма гъстота на населението от България и българските градове. Защо ли велосипедите не се използват там, където гъстотата на населението е сравнима с българската...
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Тук някои пак пишат за неща, които не знаят. Има си изследвания как по света се ходи на работа. За Европа България и Румъния са двете държави с най-голям процент отиващи на работа с обществен транспорт и с най-малко процент на хората отиващи на работа с кола.
отговор Сигнализирай
43
ьзц
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
ти под рециклиране знаеш ли какво точно се има предвид...изваждат се клетките и се заменят с нови това е рециклиране на батерията въпроса е какво става с премахнатите? отделно от това при удар и разрушаване на някоя от клетките на батериите те са запалват а това няма гасене...просто го чакаш да изгори напълно и по големия проблем ако в БГ всички минат на ел. коли няма да има достатъчно ел. енергия защото според ГЕРБ нови ел. централи не са ни необходими
отговор Сигнализирай
42
БГ
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Ами петрола как се извлича как се доставя А относно батериите сменят се след 10+ години и се рециклират
отговор Сигнализирай
41
ьзц
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
до 42и къде са ти условията за пътуване с велосипед? или викаш да рискувам всеки ден живота си за да съм еко...
отговор Сигнализирай
Новини