IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Забраната на дизела – победа не над, а на автомобилните концерни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

61
Др. Уотсън
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 13
Сега , нови коли се купуват предимно от фирми, след 5та год., като се амортизира напълно счетоводно и изтече гаранцията, се продава. Обикновения гражданин взема нова кола на лизинг, което не е изгодно, но пък караш нова кола. Умния шофьор , като мен, си взема висок клас кола, на 8г. , със всички екстри, до 150 000 км, поддържана и скоро минала сервиз на основните консумативи, на 20% от цената като нова.
отговор Сигнализирай
60
Случаен тъпак
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Е па ... що карат дизели, като нито са икономични, нито поддръжката е евтина?
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
DW - трибуна на двойните стандарти. Постоянно бълват статии, с които бичуват източноевропейците на тема екология, коментирайки с погнуса същите тези аргументи, които са развили в статията, ама сега се отнасят за тях самите; сега природозащитниците станаха самозвани. Иначе съм привърженик на европейската идея, но в случая казвам:....
отговор Сигнализирай
58
Дърта ЧанДа
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Мисля, че "ЕмисиЙ" отдавна е умрял в древния Рим, и няма нищо общо с нафтените печки...'
отговор Сигнализирай
57
Ямболлия
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 18
Много глупава статия. Всяка стъпка в насока намаляване на вредните емисий е положителна в дългосрочен план. Да, отначало може би ще е шок за някои хора но решения винаги ще се намерят. В София не може да се диша бе хора. Не казвам, че трябва да забранят дизелите в София но да се направи всичко възможно да се стимулират хората да карат велосипеди и други мерки.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 12
Не мога да повярвам че германците са станали такива овце. Дори французите са по добре. Колко е добре тук в САЩ. Хората обикновенно кара 3+ литра и никой дори и не си помисля да ги ограничава.
отговор Сигнализирай
55
Вещ!!!
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
В сервизите в Германия, вече специалистите са основно по смяна на масло, в Представителствата..., а на третата година, изтече ли гаранцията, заможния германец хвърля колата на Отто с големия чук, в кварталния сервиз и на петата година, трябва вече да се е оттървал от старата си кола, защото и Отто с големия чук не я иска, понеже има разни тузари с 30+ годишни Мазератита, Ягуари, Алфи и т.н., за които за Отто е чест и повдигане на социални му статус......но вече Оттовците са на поизчезване...
отговор Сигнализирай
54
Вещ!!!
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Най-големият срам за немеца е, когато тръгне да си продава колата на *** от Замунда и започнат неволите му с Третия вид. Поради тази причина германеца се опитва по-всякакъв начин да избегне да се препотява с подобни пазарни субекти, които откровено му късат нервите и самочувствието, а могат и да го наранят, уплашат или измамят!!!:)Немските закони са писани за възпитани хора, които имат какво да губят, а на ***, немският затвор може да му се стори на 5 звезден хотел, ако стигне до затвор....
отговор Сигнализирай
53
Вещ!!!:)
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
От германци с нови коли знам, че и на Даймлер и на БМВ и на Фолксваген им гърмят я двигатели, я скоростни кутии, я нещо друго, но по-важното е , че преливат от клиенти и в Германия се стигна до момента, че има страшно много хора, със страшно много пари, където вече Човешкият фактор, започва да губи тежестта си на Ухажван клиент, а това води до сериозни последствия за качеството на предлаганите услуги и качеството на самите стоки, за пример, дилърствата на Даймлер и БМВ са преизпълнили целите си.
отговор Сигнализирай
52
Вещ!!!
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Голямата измама се състои в това, че в момента и да искате не можете да си купите нова кола, защото има срок за доставка(2-12 месеца), а едва от Октомври месец, взеха да ги доставят немските производители, бензиновите малолитражки, с WLTPA стандарта, а отстъпките за тези коли при дилърите, поради огромния наплив, са мижави, освен ако не купувате по 4 коли на година от тях и не ви дадат 18+ отстъпка. Най изгодно е да не си купувате кола в момента, а да я вземете на оперативен лизинг с Евро6ДТемп.
отговор Сигнализирай
Новини