IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Забраната на дизела – победа не над, а на автомобилните концерни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

51
Вещ!!!:)
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Нови коли в Германия си купуват немски вещомани или емигранти, които не знаят накъде ще ги отвее вятъра, или по-бедни хора, за които обаче, няма вариант да изплатят колата до 4-тата година и след това да внесат още пари напред за по-следващия оперативен лизинг. Всички останали, които са с ниски доходи, купуват коли на старо, а там цените са солени, когато колата е до 5 години. Изгоряха тези, които са с Евро4 и Евро5, но разлика между тези стандарти и Евро6, няма в реални условия...
отговор Сигнализирай
50
Вещ!!!:)
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Вижте, измамата е следната:В Германия е модерно, най-много на 5 години да си сменяш колата, но преди 5 години, продаваха дизелите с Евро5, а тези с Евро4, са на по-бедните хора, докато тези над 30 години са колекционерски, но по тази тема можем да поспорим, за най-замърсявващите средства, мотопедите, няма никакви забрани. Другата подробност е, че в Германия никой не купува нова кола, а я взима временно, на оперативен лизинг и на всеки три години, преподписва и кара по-нова кола...
отговор Сигнализирай
49
AcOrP
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
До Успял в животаАз съм успял в живота защото карам стара кола ;) Новият автомобил е deapriciating asset т.е liability и ти губи пари.Богатите и успелите хора не карат нови коли те колекционират стари класически автомобили.Давам ти пример купих си стар автомобил 20 годишен преди 10 години. Ползвам го вече 10 години(не като всекидневен) сега въпросният автомобил струва 5 пъти повече отколкото съм платил за него.За нов автомобил за 10 години губи[ 83% от стойността му + разход за подръжка
отговор Сигнализирай
48
Митков
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Няма забрана пропаканда.Аз живея в германия
отговор Сигнализирай
47
Скептик
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
"Успял в живота" по втория начин. От такива акъл не ща.
отговор Сигнализирай
46
не толкова успял
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
До Успял в животаКраденето и далаверите не те правят успял в живота. Добре знаем че това е тенденция в България, но все пак има останал малък процент честни хора в тази държава които не мислят че това ги прави успели.Взимам по 2000лв на месец с честна работа, но не мога да си позволя през няколко години да си купувам нов автомобил. Математиката просто не работи така когато трябва да се грижиш за семейство, да платиш всички данъци, да ти е пълен стомаха и от време на време да изненадаш жената
отговор Сигнализирай
45
Край
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
1-2 процента от населението карат другите да тичат в колелото на хамстера. Забраняват ти кола дето са си препоръчвали преди 4-5 години за да си купиш нова, която ще я забранят след още толкова години. И това било за екологията
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Проблемът в Германия са азотните оскиди, т.е. "стари" са колите преди Евро 6, а Евро 6 е от 2015-2016 години. Купил си немеца кола с Евро 5 през 2014-2015-та, сега е на 3-4 години, но ... стара била, не може да я кара в Кьолн. наистина това е победа за производителите.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Мда, така е в Германистан при демократурата. Робите да бачкат за 10 евро и да спестяват за нова кола.
отговор Сигнализирай
42
грешиш
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен 7Има, има - мощен автомобил с 4 мощни ел. двигателя
отговор Сигнализирай
Новини