IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Непродадените: Съдбата на новите коли, които не намират собственик


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
стефчо
преди 6 години
Харесвам 48 Не харесвам 3
Всичко неизпродадено се изхвърля,но цената се държи винаги висока. ПОлитиката е същата и в супермаркетите и ресторантите,един вид да го ....... бедните и нуждаещите се!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 3
Ако ЕС бе умен, а той не е, би могъл вместо примерно 1 милион евро помощ за България да й подари примерно 1 000 от тези коли, но срещу толкова стари. За нас печелбата е екологична, а за тях пласмент и преработка на 1 000 коли. Липсата на нормално мислене става все по-голяма и в западната преса има вече доста материали как работодатели не могат да намерят служители мислещи рисково, перспективно и по новому. Принципът на западната икономика е максимална печалба, а той не води до никъде общесвото.
отговор Сигнализирай
8
Циник
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Имам ( немски инженер ) приятел работещ в едно от представителствата за гаранционно обслужване на Мерцедес в Берлин.Държат на склад нови резервни части...пример - водни помпи....ако "залежат" по-дълго - не ги продават по-евтино - а в специални запечатани контейнери - заминават за скрап.Изчислили са, че не е рентабилно да ги държат на склад след определен период.И днес хиляди "нови" VW ръждясват на летища около Берлин...да свалят от цената...малко...
отговор Сигнализирай
7
Лесно
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Продавачите намират един алчен чиновник на висок пост в корумпирана държава и да кажем полицията им се оборудва спешно с цялата застояла партида "нови" автомобили. Нищо ново под Слънцето. Промоцията е за един двама, а фирмата просперира.
отговор Сигнализирай
6
Kuala
преди 6 години
Харесвам 48 Не харесвам 4
Значи днес има какви ли не мощни коли, какви ли не екстри в колите. Може би идва времето да се замислим какво е по-добре. Едно време Фолксваген прави революция с 36 к.с. Същото е и с Фиат 600 например в Италия, даже 20 к.с. Слабички коли, а и мънички. Но милиони продажби. Едвали хората са имали по-други желания тогава. Дали не са се радвали повече на колите си, на живота. Пълно е било с деца, т.е. както е модерно правели са редовно секс. А сега мощни коли, комплексирани шофьори.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
От доста време кой знае какви промени по двигатели, скоростни кутии, ходова част не се правят. Просто а стигнали някакъв връх и за дребни подобрения трябват огромни вложения. Затова и в новите модели новостите са усъвършенстване на екстрите, и тъпчене на повече електроника. Тъй като това пък вдига разходите за разработка, сега също ще се промени: Масово екрани и само едно единствено устройство, което управлява всичко: километраж, навигация, саунд, парктроцници и т.н. Пример Тесла 3-празен кокпит
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 17
Ин анив колипк искам *** и да си дрифтя на укулувръснуту
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 13
До 2Нормалните хора =/= бедните хора :)Па трябва, да са много прости, ко ги намалят всеки път, когато не ги продадат. Тогава никойси няма да си купи нова на скъпа цена и просто ще изчакат
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Всяка следваща серия от даден модел е "подобрена" от производителя и съответно е по-скъпа. Например, габаритите на колата стават все по-голями и по-голями, а купувачът може и да не иска по-голям размер. Сегашното VW Polo е с по-голями размери от VW Golf от преди години. Мощността, обема на двигателя и т.н.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 11
Да дадат една на мене. Йде сега, какво толкова, аз беден скъсн повече... Да се пикеф и аз н животеца...
отговор Сигнализирай
Новини