От 25 години сте автоморгата на европа. Колко нови автомобила виждате по улиците. Най новите ви са 10 и 15 годишни. Новите коли ги карат само Мутрите и сеяндурските балами у парламата. От 22 години живея в държава където новата кола нее лукс. На всеки 5 години си сменявам автомобила. Връщам старият оценяват го доплащам и се качвам на автомобил от магазина. Кога ще стане това при вас. Когато ви цъФнат налъмите ли голтаци Умни. Дръжте го тиквата на власт и му лиете таааците. Умници.
отговорСигнализирай
99
Замърсяване преди 5 години
26
Добрата новина е че сметнато на човек Българите караме по-малко от средните километри за Европа. В по-голямата част от старите БЕНЗИНОВИ автомобили са оборудвани с Газови или Метанови уретби. Такситата карат почти изцяло на Метан.Това до някъде смекчава замърсяването.Но старите ДИЗЕЛИ се виждат с просто око. Веднага познаваш кой кара стария Дизел на светофараАспекти* Стар автомобил не е равносилно на Мръсен* Стар ДИЗЕЛ е равносилно на мръсен автомобил защото на практика няма ДИЗЕЛИ на Газ
отговорСигнализирай
98
Анонимен преди 5 години
51
Какво означава ставаме ли автоморгата на Европа? Кога не сме били?
отговорСигнализирай
97
До 96 Край преди 5 години
172
В Западна Европа от 50-60 години имат политика и най-бедните да са с кола. В Източна Европа от преди близо 50 години се разбра, че колата не е лукс, а необходимост, т.е. и за бедните колата също е необходимост.
отговорСигнализирай
96
Коко преди 5 години
124
Как така "ставаме ли"?Отдавна сме станали... Техническите прегледи са отгоре, отгоре... Има реклами за премахване на катализатори...
отговорСигнализирай
95
шизофреници за БГ преди 5 години
20
Това уби всичко детско в мене. БГ управниците поставят условия на кандидатите за членство в ЕС да имат заслуги в борбата с корупцията, която е българската Ахилесова пета!
отговорСигнализирай
94
Перко преди 5 години
212
Проблема не е в годините на автомобила, а в техническото му състояние. Трудно ли е да се затегне контрола и всеки автомобил не отговарящ на нормите да се спира от движение? Не. Не е трудно. Просто не се прави. А защо не се прави е вече друга тема - сумите от данъци и винетки ще намалеят, застрахователите зор ще видят без гражданската отговорност, ДДС и акциз от горивата ще се сринат, *** ще са недоволни ... Затова - вкарваме ЕКО компонент и ги оставяме да тровят въздуха ...
отговорСигнализирай
93
Чукундур преди 5 години
73
Бг-я одавна е боклукчийското кошче на Европа!Да ви са честити европейските ценостти!
отговорСигнализирай
92
Анонимен преди 5 години
62
*** статията за пореден път доказвате, че нищо не разбирате от автомобили... Никога, ама никога дизелите или каквито и да е коли, са бипи по-евтини в Германия, отколкото в България!!! Вземете си направете елементарни проверки, преди да списвате статии...Дори има цели бизнеси, които изнасят коли от БГ до около 5 години, свалят ги от отчет и ги продават по италианксите граници с добра печалба!!!
отговорСигнализирай
91
Край преди 5 години
513
България има шанс да си обнови евтино автопарка обаче трябва съответната политика за това. И тя трябва да скъса със популизма. Притискаш с дзверски данъци старите дизели. Задължаваш всички да са изправни като за немски преглед /катализатори и филтри също/. Беден и лична кола са несъвместими неща. Тук ги съвместяваме и патим всички.
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години