До 83Италианските незаконни бали вече ги хванаха а организаторите на нелегалния канал за внос вече са по пътя към затвора.
отговорСигнализирай
79
Анонимен преди 5 години
61
Кога сме автоморга? Когато продължаваме да си караме 30-40 годишната си кола от преди Евро 1 или 25 годишната кола с Евро 1 или когато си купим 9 годишен стар немски дизел с Евро 5 или стар немски дизел на 4 години с Евро 6?
отговорСигнализирай
78
Анонимен преди 5 години
51
Итолианските бали със Б-о-*-л-у-к да не би да са по-малко обасни за здравето ни ?
отговорСигнализирай
77
Анонимен преди 5 години
51
Колко 10 годишни дизелови фолксвагена замърсяват въздуха колкото една бала изкорен италиянски *** , знаете ли ? Загрижили се за здравето ни ти.....
отговорСигнализирай
76
Анонимен преди 5 години
22
Всяка година вместо да се подобрява състоянието на колите в България, то се влошава.
отговорСигнализирай
75
Анонимен преди 5 години
65
От край време Българите харесват старите немски автомобили. Всеки има в обкръжението си поне по един познат който разсъждава така:"Беги от тука с тая нова еко кола. Бе я че си купим на старо едно Ауди А6 и че прайм бръм бръммм...То аудито е железно" И не става въпрос толкова за пари, а за предпочитание. За статрото си аудито ще даде толкова колкото за една малка нова и икономична кола. - Е да ама нЕма да е Ауди.Горе долу това са съжденията при покупка на автомобил.
отговорСигнализирай
74
ДЕМОГАФФФ преди 5 години
23
Абре хора то не остана народ в тая държавица , той за хляба ли , за свинското ли пари няма вие сте тръгна ли с АВТОМОБИЛИ да се занимавате.
отговорСигнализирай
73
Анонимен преди 5 години
111
Статията е повече политическа отколкото да се занимава с чистотата на въздуха.
отговорСигнализирай
72
Анонимен преди 5 години
91
В София се купуват автомобили с Евро 5 и 6, т.е. до десетгодишни, а в провинцията се купуват и с Евро 4, т.е. до 14 годишни и рядко до 19 годишни с Евро 3. Те заменят значително по-стари автомобили, т.е. подмладяват автопарка ни.
отговорСигнализирай
71
Мен преди 5 години
44
До АнонименМдааам за сметка на това всички поддържани стари са с изрядни и работещи катализатори. Ако направят техническите прегледи нормални, 50% от пушещите бараки ще изчезнат...
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години