IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо не трябва да паркираме с обърнати настрани колела?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 51 Не харесвам 0
Не разбрах какви са тези ластици на шарнирите. Сигурно Гоогъл преводача е нарекъл така маншоните. Колко пък толкова ще се напрегнат от едно завиване.Те шарнирите ще се избушат много преди това от дупки и неравности, че да мислим за издържливостта на маншона.А за ръй наречената "помпа", не искам да коментирам - като остане налягане, може да понапомпа гумите.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 8
Дреме ми аз си купувам нова кола, когато горивото и свърши си купувам нова..
отговор Сигнализирай
3
Агент Гибс
преди 4 години
Харесвам 56 Не харесвам 3
*** , от автомобили разбираш , колкото Б,Б. от ядрена физика ! След изключването на двигателя хидравличната помпа е със затворени клапани и няма абсолютно никакво повишено налягане в системата , а за шарнирните болтове е смехотворно да се твърди , че се претоварват ! Аман от неграмотници , но в ДНЕС,БГ това е нормално ...
отговор Сигнализирай
2
М да а
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
Аз също съм чувал подобно нещо, но никога не съм знаел, дали е истина
отговор Сигнализирай
1
Stoyanov
преди 4 години
Харесвам 53 Не харесвам 0
Какви шарнири бе? Защо някой пише нещо , което му е пълна мъгла? Глупостите ви край нямат.
отговор Сигнализирай
Новини